SLO | EN

Cilji in kompetence

Študenti pri tem predmetu: • sistematično nadgradijo teoretično znanje na področju marketinga; • se usposobijo uporabiti teoretično znanje v konkretnih enostavnejših situacijah s področja prodaje;

Vsebina

Opredelitev in razvoj prodaje 2. Vloga sodobne digitalne tehnologije 3. Marketing in prodaja 4. Etika v prodaji 5. Opredelitev menedžmenta prodaje 6. Menedžment prodaje kot proces 7. Ravnanje s prodajalci 8. Vedenje strank 9. Pomen, cilji in značilnosti prodajanja v digitalni dobi 10. Stopnje v procesu prodajanja

Metode poučevanja in učenja

Klasična predavanja. Interaktivna predavanja. Multimedijski predstavitve. Študijski primeri. Seminarji. Terensko delo. Reševanje fiktivnih in dejanskih problemov. Delo v skupinah.

Predvideni študijski rezultati - znanje in razumevanje

Znanje in razumevanje: Študenti: • celovito obvladajo specifično znanje s področja prodaje; • se naučijo razložiti značilnosti posameznih stopenj procesa prodaje in povezave med njimi; • se naučijo analizirati in sintetizirati posamične vplive okolja na odločanje v prodaji;

Predvideni študijski rezultati - Prenosljive/ključne spretnosti in drugi atributi

Kognitivne/Intelektualne veščine Študenti: • pridobijo razumevanje in uporabo kritične analize ter njihove uporabe v reševanju konkretnih strokovnih problemov, brez dodatnih navodil; • pridobijo sposobnost iskanja in sinteze novih informacij s področja prodaje v literaturi in praksi ter sposobnost njihovega umeščanja v ustrezen strokovni okvir; • so sposobni izbrati ustrezno metodo za pridobitev rešitve konkretnega problema; Ključne/prenosljive veščine in spretnosti Študenti: • dalje razvijajo veščine in spretnosti v uporabi znanja na področju prodaje; • nadgrajujejo sposobnost samostojnega učenja; • nadgrajujejo sposobnost timskega dela in sposobnosti za vodenje tima; • razvijajo komunikacijske sposobnosti za učinkovito reševanje konfliktov; • znajo izbrati in upravljati z ustreznimi informacijami ob minimalnem vodenju. Praktične veščine Študenti: • lahko delujejo samostojno, ob minimalnih navodilih in nadzoru.

Temeljni literatura in viri

Obvezna študijska literatura (Compulsory textbooks): 1. Iršič, M., Snoj, B. (2021). Prodaja – temeljni koncepti in njihova uporaba v procesu prodajanja. Pearson Education. Dodatna študijska literature (Additonal textbooks): 2. Manning, G.L., Reece, B.L., Ahearne, M. (2010). Selling Today; Creating Customer Value; Pearson Education International.

Pogoji za vključitev v delo oz. za opravljanje študijskih obveznosti

Študenti morajo za pristop k izpitu opraviti vmesni kolokvij.

  • doc. dr. MATJAŽ IRŠIČ, univ. dipl. ekon.

  • Pisni izpit: 60
  • Kolokvij: 40

  • : 30
  • : 30
  • : 120

  • slovensko
  • slovensko

  • POSLOVNA EKONOMIJA (EKONOMIKA IN UPRAVLJANJE JAVNEGA SEKTORJA) - 3.
  • POSLOVNA EKONOMIJA (MANAGEMENT) - 3.
  • POSLOVNA EKONOMIJA (MARKETING) - 3.
  • POSLOVNA EKONOMIJA (PODJETNIŠTVO) - 3.
  • POSLOVNA EKONOMIJA (RAČUNOVODSTVO IN DAVŠČINE) - 3.
  • POSLOVNA EKONOMIJA (TURIZEM) - 3.
  • POSLOVNA EKONOMIJA (MEDNARODNO POSLOVANJE) - 3.