Cilji in kompetence
Študenti pri tem predmetu:
1. Utrdijo in nadgradijo teoretična in praktična znanja na področju marketinških aktivnosti.
2. Spoznajo in uporabljajo analizo in diagnozo za potrebe taktično-operativnega marketinga
3. Spoznajo in uporabljajo procese taktično-operativnega marketinga
Vsebina
• Strateški in taktično-operativni vidiki marketinga
• Analiza in diagnoza za potrebe izvedbenega marketinga
• Načrtovanje marketinga na taktičnem nivoju
o Področje izdelka
o Področje marketinškega komuniciranja
o Področje nabavnih in prodajnih poti
o Področje cen
• Uporaba digitalnih tehnologij pri izvajanju taktičnih aktivnosti marketinga
o Področje izdelka
o Področje marketinškega komuniciranja
o Področje nabavnih in prodajnih poti
• Posamezne veščine marketinga
• Kontrola in merjenje uspešnosti marketinga
• Etični vidiki izvajanja taktično-operativnih aktivnosti marketinga
Metode poučevanja in učenja
- klasična predavanja,
- interaktivna predavanja
- obravnava študijskih primerov;
- seminarski projekti,
- delo na terenu,
- timsko delo.
Predvideni študijski rezultati - znanje in razumevanje
Znanje in razumevanje:
Študenti:
1. Razlikujejo posamezne sestavine marketinškega spleta.
2. Opišejo posamezne marketinške aktivnosti, ki sestavljajo marketinški splet.
3. Izvedejo analizo stanja za potrebe izvedbenega marketinga.
4. Rešujejo enostavne probleme na področju posamezne marketinške aktivnosti.
Predvideni študijski rezultati - Prenosljive/ključne spretnosti in drugi atributi
Kognitivne/Intelektualne veščine
Študenti:
1. Razvijejo sposobnosti praktičnih rešitev na področju taktično operativnega marketinga
2. Razvijejo veščino na področju priprave marketinškega načrta.
Ključne/prenosljive veščine in spretnosti:
Študenti:
1. Razvijajo sposobnosti skupinskega dela.
2. Nadgrajujejo sposobnost samostojnega učenja.
Praktične veščine:
Študenti:
1. Znajo uporabljati koncepte, procese, metode in aktivnosti taktično – operativnega marketinga,
2. Pridobijo sposobnost oblikovanja marketinških načrtov na taktično-operativni ravni.
Temeljni literatura in viri
Obvezna študijska literatura
Snoj, B. In Gabrijan, V, (2015). Marketing . Konceptualne in celostne razsežnosti. Maribor: Založba Pivec
10 poglavje (str. 273-428)
Dodatna študijska literatura (Additional Textbooks)Iršič, M., Milfelner, B., Pisnik, A. (2016).Marketing : temeljni koncepti in njihova uporaba v praksi : [znanstvena monografija]. Harlow (England) [etc.]: Pearson Education
Besedila, ki jih nosilec v začetku semestra navede.
Texts prescribed by the lecturer
Pogoji za vključitev v delo oz. za opravljanje študijskih obveznosti
Osnove marketinga
Podrobnosti o izvedbi in ocenjevanju • seminarska naloga 40%
• pisni izpit ali kolokvij 60%
Pisni izpit je mogoče opraviti in nadomestiti med letom z dvema uspešno opravljenima kolokvijema. Šudenti se lahko kolokvija udeležijo, pod pogojem 70% prisotnosti na predavanjih.