Cilji in kompetence
Pri tem predmetu bo študent spoznal:
- osnovne pojme mednarodnega trženja,
- vlogo mednarodnega trženja v mednarodnem poslovanju,
- postopek izbire tujega tržišča,
- postopek izbire načina vstopa na tuje tržišče,
- postopek izbire načina delovanja na tujem tržišču,
- mednarodni trženjski miks,
- probleme mednarodnega trženja in
- mednarodno trženje v digitalni dobi.
Vsebina
1. Mednarodno trženje
2. Osnovni pojmi mednarodnega trženja
3. Vloga mednarodnega trženja v mednarodnem poslovanju
4. Postopek izbire tujega tržišča
5. Postopek izbire načina vstopa na tuje tržišče
6. Postopek izbire načina delovanja na tujem tržišču
7. Mednarodni trženjski miks
8. Problemi mednarodnega trženja
9. Mednarodno trženje v digitalni dobi
Metode poučevanja in učenja
- predavanja in seminarske vaje
- vabljena predavanja
- aktivno delo na predavanjih
- seminarska naloga
- analize primerov
Predvideni študijski rezultati - znanje in razumevanje
Znanje in razumevanje
Po uspešno opravljenem izpitu iz tega predmeta bo študent zmožen:
- definirati osnovne pojme mednarodnega trženja,
- opredeliti vlogo mednarodnega trženja v mednarodnem poslovanju,
- izpeljati postopek izbire tujega tržišča,
- izpeljati postopek izbire načina vstopa na tuje tržišče,
- izpeljati postopek izbire načina delovanja na tujem tržišču,
- narediti trženjski miks za tuje tržišče,
- opisati probleme mednarodnega trženja in
- prilagoditi mednarodno trženje digitalni dobi.
Kognitivne/Intelektualne veščine
Po uspešno opravljenem izpitu iz tega predmeta bo študent zmožen:
- uporabiti pridobljeno znanje v praksi,
- povezati teorijo in prakso mednarodnega trženja ter
- analizirati probleme mednarodnega trženja.
Predvideni študijski rezultati - Prenosljive/ključne spretnosti in drugi atributi
Ključne/prenosljive veščine in spretnosti
Po uspešno opravljenem izpitu iz tega predmeta bo študent zmožen:
- etično ravnati;
- delati v skupini in poročati o skupinskem delu ter
- reševati strokovne probleme.
Praktične veščine
Po uspešno opravljenem izpitu iz tega predmeta bo študent zmožen:
- kritično analizirati svoje delo,
- etično vrednotiti svoja dejanja,
- analizirati tuje poslovno okolje,
- analizirati tuje tržišče in
- opravljati druge naloge mednarodnega tržnika.
Temeljni literatura in viri
Obvezna študijska literatura (Compulsory textbooks):
1. Cateora, P. R., Gilly, M. C., Graham, J. L., in Money, R. B. (2016). International Marketing. 17th Edition. New York: McGraw-Hill Education.
2. Jurše, M. (1999). Mednarodni marketing. Maribor: Ekonomsko-poslovna fakulteta.
Dopolnilna literature (Additional textbooks):
3. Albaum, G., in Duerr, E. (2011). International Marketing and Export Management. 7th Edition. London: Financial Times/Prentice Hall.
4. Cellich, C., in Subhash C. Jain (2004). Global Business Negotiations. Mason: South-Western.
5. Czinkota, M. R., in Ronkainen, I. A. (2013). International Marketing. 10th Edition. Andover: Cengage Learning EMEA.
6. Doole, Isobel, in Robin Lowe (2012). International Marketing Strategy. 6th Edition London: Cengage Learning EMEA.
7. Farrell, C. (2015). Global Marketing: Practical Insights and International Analysis. London: SAGE.
Pogoji za vključitev v delo oz. za opravljanje študijskih obveznosti
Podrobnosti o izvedbi in ocenjevanju - aktivno delo na predavanjih 20%
- seminarska naloga 20%
- 2 kolokvija ali pisni izpit 60%