Cilji in kompetence
Študenti pri tem predmetu:
1. Spoznajo proces raziskave trga.
2. Pridobijo razumevanje možnosti uporabe kvantitativnih in kvalitativnih metod raziskave trga.
3. Se naučijo uporabiti nekatere kvantitativne metode raziskave trga.
Vsebina
1. Marketing kot koncept, proces in sistem v organizaciji ter vloga raziskovanja trga.
2. Proces odločanja v marketingu , raziskovanje trga in raziskovanje marketinga.
4. Proces raziskovanja trga.
5. Kvantitativne metode zbiranja podatkov.
6. Kvalitativne metode zbiranja podatkov.
6. Metode analize podatkov.
7. Metode organiziranja zbiranja podatkov.
8. Tržno merjenje in predvidevanje.
Metode poučevanja in učenja
- klasična predavanja;
- obravnava študijskih primerov;
- aktivno skupinsko delo,
- delo z računalniškim programom
Predvideni študijski rezultati - znanje in razumevanje
Znanje in razumevanje
Študenti:
1. Znajo opisati proces raziskovanja trga.
2. Se naučijo pripraviti načrt raziskave trga.
3. Znajo razlikovati med različnimi metodami raziskovanja.
4. Se naučijo poiskati ustrezne vire informacij.
5. Znajo izvesti raziskavo trga z uporabo strukturiranih metod raziskovanja.
Predvideni študijski rezultati - Prenosljive/ključne spretnosti in drugi atributi
Kognitivne/Intelektualne veščine
Študenti
1. Pridobijo veščine na področju raziskave trga.
2. Pridobijo sposobnost postavljanja merljivih marketinških raziskovalnih vprašanj.
Ključne/prenosljive veščine in spretnosti
Študenti:
1. Nadgrajujejo veščino uporabe informacijske tehnologije.
2. Nadgrajujejo veščino in spretnost dela v parih in skupinah.
3. Razvijajo komunikacijske sposobnosti za učinkovito poslovno komuniciranje.
Praktične veščine:
Študent:
1. Pridobi praktične izkušnje na področju reševanja problemov.
2. Lahko deluje dokaj samostojno, ob podanih navodilih in delnem nadzoru.
Temeljni literatura in viri
Obvezna študijska literatura (Compulsory textbooks):
1. Radonjič, D., Iršič, M. (2006). Raziskovanje marketinga. Učbenik. Maribor. EPF.
Dodatna (neobvezna) študijska literatura:
1. Nunan, D., Malhotra, N. K., & Birks, D. F. (2020). Marketing research: Applied insight. Harlow: Pearson
2. Kumar, V., Leone, R. P., Aaker, D. A., & Day, G. S. (2019). Marketing Research. Hoboken, NJ: John Wiley & Sons.
Pogoji za vključitev v delo oz. za opravljanje študijskih obveznosti
Podrobnosti o izvedbi in ocenjevanju Pisni izpit ali kolokvija 60%
Projekt 40%
Pisni izpit je mogoče opraviti in nadomestiti med letom z dvema uspešno opravljenima kolokvijema. Pogoj za pristop na kolokvij je 70% prisotnost pri predavanjih.