SLO | EN

Cilji in kompetence

Študenti pri tem predmetu: 1. Spoznajo proces raziskave trga. 2. Pridobijo razumevanje možnosti uporabe kvantitativnih in kvalitativnih metod raziskave trga. 3. Se naučijo uporabiti nekatere kvantitativne metode raziskave trga.

Vsebina

1. Marketing kot koncept, proces in sistem v organizaciji ter vloga raziskovanja trga. 2. Proces odločanja v marketingu , raziskovanje trga in raziskovanje marketinga. 4. Proces raziskovanja trga. 5. Kvantitativne metode zbiranja podatkov. 6. Kvalitativne metode zbiranja podatkov. 6. Metode analize podatkov. 7. Metode organiziranja zbiranja podatkov. 8. Tržno merjenje in predvidevanje.

Metode poučevanja in učenja

- klasična predavanja; - obravnava študijskih primerov; - aktivno skupinsko delo, - delo z računalniškim programom

Predvideni študijski rezultati - znanje in razumevanje

Znanje in razumevanje Študenti: 1. Znajo opisati proces raziskovanja trga. 2. Se naučijo pripraviti načrt raziskave trga. 3. Znajo razlikovati med različnimi metodami raziskovanja. 4. Se naučijo poiskati ustrezne vire informacij. 5. Znajo izvesti raziskavo trga z uporabo strukturiranih metod raziskovanja.

Predvideni študijski rezultati - Prenosljive/ključne spretnosti in drugi atributi

Kognitivne/Intelektualne veščine Študenti 1. Pridobijo veščine na področju raziskave trga. 2. Pridobijo sposobnost postavljanja merljivih marketinških raziskovalnih vprašanj. Ključne/prenosljive veščine in spretnosti Študenti: 1. Nadgrajujejo veščino uporabe informacijske tehnologije. 2. Nadgrajujejo veščino in spretnost dela v parih in skupinah. 3. Razvijajo komunikacijske sposobnosti za učinkovito poslovno komuniciranje. Praktične veščine: Študent: 1. Pridobi praktične izkušnje na področju reševanja problemov. 2. Lahko deluje dokaj samostojno, ob podanih navodilih in delnem nadzoru.

Temeljni literatura in viri

Obvezna študijska literatura (Compulsory textbooks): 1. Radonjič, D., Iršič, M. (2006). Raziskovanje marketinga. Učbenik. Maribor. EPF. Dodatna (neobvezna) študijska literatura: 1. Nunan, D., Malhotra, N. K., & Birks, D. F. (2020). Marketing research: Applied insight. Harlow: Pearson 2. Kumar, V., Leone, R. P., Aaker, D. A., & Day, G. S. (2019). Marketing Research. Hoboken, NJ: John Wiley & Sons.

Pogoji za vključitev v delo oz. za opravljanje študijskih obveznosti

  • red. prof. dr. BORUT MILFELNER, univ. dipl. ekon.

  • Pisni izpit ali kolokvij: 60
  • Projekt: 40

  • : 45
  • : 30
  • : 105

  • slovensko
  • slovensko

  • POSLOVNA EKONOMIJA (EKONOMIKA IN UPRAVLJANJE JAVNEGA SEKTORJA) - 3.
  • POSLOVNA EKONOMIJA (MANAGEMENT) - 3.
  • POSLOVNA EKONOMIJA (MARKETING) - 2.
  • POSLOVNA EKONOMIJA (PODJETNIŠTVO) - 3.
  • POSLOVNA EKONOMIJA (POSLOVNE FINANCE IN BANČNIŠTVO) - 3.
  • POSLOVNA EKONOMIJA (RAČUNOVODSTVO IN DAVŠČINE) - 3.
  • POSLOVNA EKONOMIJA (TURIZEM) - 3.
  • POSLOVNA EKONOMIJA (MEDNARODNO POSLOVANJE) - 3.