SLO | EN

Cilji in kompetence

Študenti pri tem predmetu: • osvojijo osnove pojmov s področja marketinga; • spoznajo uporabnost različnih konceptov s področja marketinga; • spoznajo osnovne elemente procesa marketinga; • pridobijo občutek za pomen marketinga kot filozofije v okviru poslovanja organizacij.

Vsebina

1. Opredelitev marketinga in marketing v digitalni dobi 2. Marketinško okolje 3. Temeljni marketinški koncepti 4. Spoznavanje odjemalcev 5. Izdelek 6. Cena 7. Marketinške poti 8. Komuniciranje v marketingu

Metode poučevanja in učenja

• Klasična predavanja. • Interaktivna predavanja. • Multimedijski predstavitve. • Študijski primeri. • Seminarji. • Seminarske vaje. • Terensko delo. • Reševanje fiktivnih in dejanskih problemov. • Delo v skupinah.

Predvideni študijski rezultati - znanje in razumevanje

Znanje in razumevanje: Študenti: • osvojijo osnovne pojme, ki sestavljajo koncept marketinga; • se naučijo uporabljati osnovno marketinško terminologijo pri reševanju poslovnih problemov. Kognitivne/Intelektualne veščine Študenti: • ob upoštevanju navodil znajo izvesti osnovno analizo enostavnega marketinškega problema, upoštevajoč določena izhodišča; • znajo zbrati in urediti podatke in ideje na standardni način; • se oblikujejo kot samostojno misleči in v reševanje problemov usmerjeni ljudje.

Predvideni študijski rezultati - Prenosljive/ključne spretnosti in drugi atributi

Ključne/prenosljive veščine in spretnosti Študenti: • uporabljajo IKT; • razvijajo spretnosti za timsko delo; • izgrajujejo profesionalno etiko, • razvijajo študijske tehnike in strategije za samoizobraževanje, stalno refleksijo in evalvacijo; • razvijajo interes za vseživljenjsko učenje. Praktične veščine: izvajanje intervjujev v realnem okolju.

Temeljni literatura in viri

Obvezna študijska literatura (Compulsory textbooks): 1. Iršič, M., Milfelner, B. in Pisnik, A. (2019). Marketing – temeljni koncepti in njihova uporaba v digitalnem okolju. Pearson Education, Inc. Dodatna študijska literature (Additonal textbooks): 2. Armstrong, G., Kotler, P. (2011). Marketing; An Introduction. Pearson Education, Inc.

Pogoji za vključitev v delo oz. za opravljanje študijskih obveznosti

Pogoj za pristop na kolokviju je 70% prisotnost na vajah

  • doc. dr. MATJAŽ IRŠIČ, univ. dipl. ekon.

  • Pisni izpit: 60
  • Akt. sodel. na predav. in predstav. sem. nalog: 40

  • : 45
  • : 30
  • : 105

  • slovensko
  • slovensko

  • POSLOVNA EKONOMIJA - 1.