Cilji in kompetence
Študenti pri tem predmetu:
• osvojijo osnove pojmov s področja marketinga;
• spoznajo uporabnost različnih konceptov s področja marketinga;
• spoznajo osnovne elemente procesa marketinga;
• pridobijo občutek za pomen marketinga kot filozofije v okviru poslovanja organizacij.
Vsebina
1. Opredelitev marketinga in marketing v digitalni dobi
2. Marketinško okolje
3. Temeljni marketinški koncepti
4. Spoznavanje odjemalcev
5. Izdelek
6. Cena
7. Marketinške poti
8. Komuniciranje v marketingu
Metode poučevanja in učenja
• Klasična predavanja.
• Interaktivna predavanja.
• Multimedijski predstavitve.
• Študijski primeri.
• Seminarji.
• Seminarske vaje.
• Terensko delo.
• Reševanje fiktivnih in dejanskih problemov.
• Delo v skupinah.
Predvideni študijski rezultati - znanje in razumevanje
Znanje in razumevanje:
Študenti:
• osvojijo osnovne pojme, ki sestavljajo koncept marketinga;
• se naučijo uporabljati osnovno marketinško terminologijo pri reševanju poslovnih problemov.
Kognitivne/Intelektualne veščine
Študenti:
• ob upoštevanju navodil znajo izvesti osnovno analizo enostavnega marketinškega problema, upoštevajoč določena izhodišča;
• znajo zbrati in urediti podatke in ideje na standardni način;
• se oblikujejo kot samostojno misleči in v reševanje problemov usmerjeni ljudje.
Predvideni študijski rezultati - Prenosljive/ključne spretnosti in drugi atributi
Ključne/prenosljive veščine in spretnosti
Študenti:
• uporabljajo IKT;
• razvijajo spretnosti za timsko delo;
• izgrajujejo profesionalno etiko,
• razvijajo študijske tehnike in strategije za samoizobraževanje, stalno refleksijo in evalvacijo;
• razvijajo interes za vseživljenjsko učenje.
Praktične veščine:
izvajanje intervjujev v realnem okolju.
Temeljni literatura in viri
Obvezna študijska literatura (Compulsory textbooks):
1. Iršič, M., Milfelner, B. in Pisnik, A. (2019). Marketing – temeljni koncepti in njihova uporaba v digitalnem okolju. Pearson Education, Inc.
Dodatna študijska literature (Additonal textbooks):
2. Armstrong, G., Kotler, P. (2011). Marketing; An Introduction. Pearson Education, Inc.
Pogoji za vključitev v delo oz. za opravljanje študijskih obveznosti
Pogoj za pristop na kolokviju je 70% prisotnost na vajah
Podrobnosti o izvedbi in ocenjevanju Način (pisni izpit, ustno izpraševanje, naloge, projekt)
Aktivno delo v obliki seminarjev, seminarskih in terenskih vaj 40%
Pisni izpit 60%