SLO | EN

Cilji in kompetence

Študenti pri tem predmetu: 1. Usvojijo osnovne pojme iz področja ekonomije, ki se navezujejo na vsebinske sklope predmetov drugega letnika študija. 2. Utrdijo in nadgradijo poznavanje poslovne terminologije. 3. Se usposobijo uporabljati teoretično znanje v konkretnih primerih uporabe angleškega jezika. 4. Usvojijo osnove poslovne korespondence. 5. Razvijajo specifične poslovne komunikacijske spretnosti (predstavitve).

Vsebina

Predmet obravnava različne teme in besedišče s področja ekonomije in poslovnih ved in situacij, v katerih bodo bodoči diplomanti uporabljali angleški jezik. Planiranje, management kadrov, razreševanje konfliktnih situacij, ustanavljanje novih podjetij, izdelki in storitve, predstavitev izdelkov in storitev, sestanki in pogajanja v poslovnem kontekstu. Prav tako se študenti seznanijo z osnovami poslovne korespondence, to je slog in oblika poslovnih pisem, povpraševanje, odgovori na povpraševanje, ponudba, naročila, različne ostale oblike pisem v poslovnem kontekstu.

Metode poučevanja in učenja

Predavanja/lektorske vaje AV predstavitve Samostojno učenje Problemsko zasnovano učenje jezika Delo v dvojicah in skupinsko delo Analiza študijskih primerov

Predvideni študijski rezultati - znanje in razumevanje

Znanje in razumevanje Študenti: 1. Obvladajo osnove iz področja poslovne korespondence. 2. Pridobijo poglobljeno znanje v angleškem jeziku na področju ekonomije in poslovnih ved. 3. Razvijejo sposobnost interpretacije besedil v angleškem jeziku. 4. Se usposobijo za nadaljnje samostojno učenje jezika in pri tem uporabljajo različne vire. 5. Se zavedajo širših etičnih družbenih in okoljskih vprašanj na področju ekonomije in poslovnih ved. Kognitivne/Intelektualne veščine Študenti 1. Znajo identificirati problem iz različnih zornih kotov. 2. Znajo zbirati, analizirati, ocenjevati in razumevati krajša avtentična poslovna besedila. 3. Razumejo osnovne ekonomske in poslovne koncepte, ki se navezujejo na ostale predmete drugega letnika.

Predvideni študijski rezultati - Prenosljive/ključne spretnosti in drugi atributi

Ključne/prenosljive veščine in spretnosti Študenti: 1. Dalje razvijajo veščine in spretnosti v uporabi znanja angleškega jezika na svojem konkretnem strokovnem delovnem področju. 2. Nadgrajujejo sposobnost samostojnega učenja. 3. Nadgrajujejo sposobnost uporabe informacijske tehnologije. 4. Nadgrajujejo sposobnost in spretnost dela v parih in skupinah. 5. Razvijajo komunikacijske sposobnosti za učinkovito strokovno komuniciranje. Praktične veščine: Študent: 1. Pridobi praktične izkušnje na področju javnega nastopanja in predstavitev v angleškem jeziku. 2. Lahko deluje dokaj samostojno, ob podanih navodilih in delnem nadzoru.

Temeljni literatura in viri

Obvezna študijska literature (Compulsory textbooks): Handford M., M. Lisboa, A. Koester, A. Pitt. (2011). Business Advantage. Student's Book Upper-intermediate. Cambridge: Cambridge University Press. (izbrana poglavja) Armitage-Amato, R. (2005). PONS. Jezikovni priročnik Poslovni stiki ANGLEŠČINA, PONS, Ljubljana: založba Rokus d.o.o. Dodatna literatura: Sanderson, P., A. Williams, I. Wood (2002). Pass Cambridge BEC Vantage – Student's Book, Summertown, Oxford: Summertown Publishing Ltd. – (izbrane enote); Mascull, B. (2010). Business Vocabulary in Use (Secoond edition). Cambridge: Cambridge University Press Duckworth, M.(2004). Business Grammar and Practice. Oxford: Oxford University Press; Šega, L.: Veliki moderni poslovni slovar – angleško-slovenski (CZ, 1997). http://www.bbc.co.uk/learningenglish http://www.macmillandictionary.com/

Pogoji za vključitev v delo oz. za opravljanje študijskih obveznosti

Opravljen izpit iz – Angleškega jezika za poslovno komuniciranje I

  • lekt. TATJANA KOROPEC, prof. angl. in slov.

  • Pisni izpit: 70
  • Sprotno delo študenta: 15
  • Ustno izpraševanje: 15

  • : 30
  • : 30
  • : 120

  • slovensko
  • slovensko

  • POSLOVNA EKONOMIJA (EKONOMIKA IN UPRAVLJANJE JAVNEGA SEKTORJA) - 2.
  • POSLOVNA EKONOMIJA (EKONOMIKA IN UPRAVLJANJE JAVNEGA SEKTORJA) - 3.
  • POSLOVNA EKONOMIJA (MANAGEMENT) - 2.
  • POSLOVNA EKONOMIJA (MARKETING) - 2.
  • POSLOVNA EKONOMIJA (MARKETING) - 3.
  • POSLOVNA EKONOMIJA (PODJETNIŠTVO) - 2.
  • POSLOVNA EKONOMIJA (PODJETNIŠTVO) - 3.
  • POSLOVNA EKONOMIJA (POSLOVNE FINANCE IN BANČNIŠTVO) - 2.
  • POSLOVNA EKONOMIJA (POSLOVNE FINANCE IN BANČNIŠTVO) - 3.
  • POSLOVNA EKONOMIJA (RAČUNOVODSTVO IN DAVŠČINE) - 2.
  • POSLOVNA EKONOMIJA (RAČUNOVODSTVO IN DAVŠČINE) - 3.
  • POSLOVNA EKONOMIJA (TURIZEM) - 2.
  • POSLOVNA EKONOMIJA (MEDNARODNO POSLOVANJE) - 2.