Cilji in kompetence
Študenti pri tem predmetu:
1. usvojijo osnovno terminologijo v angleškem jeziku s področja poslovanja in ekonomije;
2. spoznajo osnovne elemente poslovne komunikacije v angleškem jeziku in njenega pomena za uspešno poslovanje;
3. se naučijo učinkovite komunikacije za različne poslovne namene (n.pr. telefoniranje, elektronska pošta, neformalni pogovori, osnove predstavitev in osnove sodelovanja na poslovnih sestankih, druženje in sprejemanje poslovnih partnerjev);
4. usvojijo temeljna znanja iz glavnih komunikacijskih spretnosti v angleškem jeziku (bralna, slušna, govorna, pisna) za poslovne namene;
5. pridobijo občutek za kulturo in običaje poslovanja v mednarodnem kontekstu.
Vsebina
Predmet obravnava različne teme in besedišče s področja ekonomije in poslovnih ved in situacij, v katerih bodo bodoči diplomanti uporabljali angleški jezik, kot so osnove poslovne korespondence, predstavitve v poslovnem kontekstupogajanja, opisovanje gibanja cen, trendov itd., neformalna srečanja v poslovne namene, predstavitev in pogovor o raznih procesih v poslovanju, predstavitev in pogovor o kulturi podjetja in poslovnem okolju.
Metode poučevanja in učenja
predavanja/lektorske vaje
AV predstavitve
učenje jezika s pomočjo TBL metode
delo v dvojicah in skupinsko delo
analiza študijskih primerov
Predvideni študijski rezultati - znanje in razumevanje
Znanje in razumevanje:
Študenti:
1. usvojijo osnovno angleško terminologijo s področja ekonomije in poslovnih ved;
2. uporabljajo različne načine poslovne komunikacije v angleškem jeziku (elektronska pošta, , pismo, telefoniranje, predstavitve;
3. poznajo temeljne značilnosti formalne in neformalne, pisne in ustne komunikacije v angleškem jeziku za potrebe poslovanja;
4. znajo razpravljati v angleškem jeziku o osnovnih etičnih vprašanjih na področju delovanja podjetja (stres na delovnem mestu, upravljanje s kadri, reševanje konfliktov, vplivanje, itd.) na srednji stopnji znanja jezika.
Kognitivne/Intelektualne veščine
Študenti:
1. ob upoštevanju navodil znajo izvesti osnovno poslovno komunikacijo v angleškem jeziku, upoštevajoč določena izhodišča.
Predvideni študijski rezultati - Prenosljive/ključne spretnosti in drugi atributi
Ključne/prenosljive veščine in spretnosti
Študenti:
1. razvijejo spretnosti za timsko delo;
2. izgrajujejo profesionalno etiko;
3. razvijejo tehnike in strategije učenja za samoizobraževanje, stalno refleksijo in evalvacijo;
Praktične veščine:
1. pridobijo ustrezno znanje na področju rabe angleškega jezika v različnih poslovnih situacijah.
Temeljni literatura in viri
Obvezna študijska literatura (Compulsory textbooks):
Powell. M. (2014). In Company 3.0 Intermediate Level Student's Book. Macmillan Education.
Mascull, B. (2010b). Business Vocabulary in Use: Intermediate with Answers and CD-ROM (2nd ed.). Cambridge University Press. – izbrana poglavja
Dodatna študijska literatura (Additonal materials):
Izročki na predavanjih (aktualni strokovni časopisni članki, drugo gradivo).
Duckworth, M. (2003). Oxford Business English. Business Grammar and Practice (UK ed.). Oxford University Press
.
Strokovni slovarji, ki so na voljo v fakultetni knjižnici oziroma čitalnici oziroma na spletu;
Študenti naj redno spremljajo aktualne gospodarske in politične novice v angleškem jeziku.
Pogoji za vključitev v delo oz. za opravljanje študijskih obveznosti
Znanje angleškega jezika vsaj na srednješolski ravni oz. na B1.
Podrobnosti o izvedbi in ocenjevanju Sprotne obveznosti študenta*; 30%
Pisni izpit; 70%
*Študent mora obvezno pristopiti k opravljanju vseh razpisanih sprotnih obveznosti. Brez teh pristopov je skupna končna ocena pri predmetu negativna.
Če študent teh obveznosti ne opravi v tekočem študijskem letu, lahko pristopi k opravljanju sprotnih obveznosti v naslednjem študijskem letu, ko so zanje razpisani termini.
Pisni izpit se lahko nadomesti s sprotnim preverjanjem (2 testa). Če je prvi test ocenjen negativno, študent ne more pristopiti k opravljanju drugega testa. Študent opravi pisni izpit, če na vsakem od obeh testov doseže 56 % od maksimalno možnega števila točk.