Cilji in kompetence
Znanje in razumevanje:
1. Študenti bodo uporabljali nemški poslovni jezik v poslovnem okolju, za potrebe nadaljnjega študija ali na delovnem mestu doma ali v tujini.
2. Študenti se naučijo natančnosti izražanja, pisanja in razmišljanja v nemškem jeziku na področju ekonomije in poslovnih ved.
3. Študenti znajo voditi poslovno konverzacijo po telefonu na zahtevnejši ravni.
4. Študenti znajo sestaviti poslovna pisma/ e-pošto v nemščini na zahtevnejši ravni.
5. Študenti znajo govoriti v različnih poslovnih kontekstih ter učinkovito izražati svoje mnenje.
Kognitivne/Intelektualne veščine
Študenti:
1. Znajo zbrati in urediti podatke in ideje.
2. Razvijajo individualne lastnosti, kot so odgovornost, integriteta in spoštovanje sebe ter drugih.
3. Se oblikujejo kot samostojno misleči in v reševanje problemov usmerjeni ljudje.
4. Bodo učinkovito delali z ostalimi in s svojimi idejami prispevali k skupinskemu delu.
Vsebina
Predmet obravnava različne teme in besedišče s področja ekonomije in poslovnih ved in situacij, v katerih bodo bodoči diplomanti uporabljali nemški jezik: management kadrov, razreševanje konfliktnih situacij, izdelki in storitve, predstavitev izdelkov in storitev, sestanki in pogajanja v poslovnem kontekstu. Prav tako se študenti nadgradijo osnove poslovne korespondence, to je slog in oblika poslovnih pisem, različne oblike pisem v poslovnem kontekstu.
Metode poučevanja in učenja
Predavanja/ seminarske vaje
Delo v dvojicah in skupinsko delo
Predvideni študijski rezultati - znanje in razumevanje
Znanje in razumevanje:
1. Študenti bodo uporabljali nemški poslovni jezik v poslovnem okolju, za potrebe nadaljnjega študija ali na delovnem mestu doma ali v tujini.
2. Študenti se naučijo natančnosti izražanja, pisanja in razmišljanja v nemškem jeziku na področju ekonomije in poslovnih ved.
3. Študenti znajo sestaviti poslovna pisma/ e-pošto v nemščini na zahtevnejši ravni.
4. Študenti znajo govoriti v različnih poslovnih kontekstih ter učinkovito izražati svoje mnenje.
Predvideni študijski rezultati - Prenosljive/ključne spretnosti in drugi atributi
Znanje in razumevanje:
1. Študenti bodo uporabljali nemški poslovni jezik v poslovnem okolju, za potrebe nadaljnjega študija ali na delovnem mestu doma ali v tujini.
2. Študenti se naučijo natančnosti izražanja, pisanja in razmišljanja v nemškem jeziku na področju ekonomije in poslovnih ved.
3. Študenti znajo sestaviti poslovna pisma/ e-pošto v nemščini na zahtevnejši ravni.
4. Študenti znajo govoriti v različnih poslovnih kontekstih ter učinkovito izražati svoje mnenje.
Kognitivne/Intelektualne veščine
Študenti:
1. Znajo zbrati in urediti podatke in ideje.
2. Razvijajo individualne lastnosti, kot so odgovornost, integriteta in spoštovanje sebe ter drugih.
3. Se oblikujejo kot samostojno misleči in v reševanje problemov usmerjeni ljudje.
4. Bodo učinkovito delali z ostalimi in s svojimi idejami prispevali k skupinskemu delu.
Ključne/prenosljive veščine in spretnosti
Študenti:
1. Nadgrajujejo sposobnost uporabe IKT.
2. Znajo organizirati čas in pravočasno izpolnjevati obveznosti.
3. Izgrajujejo profesionalno etiko.
4. Dalje razvijajo študijske tehnike in strategije za samoizobraževanje, stalno refleksijo in evalvacijo.
5. Dalje razvijajo interes za vseživljenjsko učenje.
6. Imajo razvit občutek za kulturne razlike.
Praktične veščine
Študenti:
1. Se znajo učinkovito in ustrezno pisno in ustno izražati v nemškem jeziku v različnih mednarodnih poslovnih situacijah.
2. Samostojno uporabljajo spletne slovarje in druga jezikovna orodja.
Temeljni literatura in viri
Obvezna študijska literature (Compulsory textbooks):
1. Nadja Fügert, Regine Grosser et al.: DaF im Unternehmen B1, Kurs- und Übungsbuch mit Audios und Filmen online, Klett Verlag, 2016 (izbrana poglavja)
2. Volker Eismann: Erfolgreich in der geschäftlichen Korrespondenz, Cornelsen, 2010. (izbrana poglavja: 9, 10, 11, 12 in 15)
3. Izročki na predavanjih, povzeti iz aktualnih izdaj časopisov in strokovnih revij
Študenti naj redno berejo spletne časopise v nemškem jeziku, kot so Das Handelsblatt, Die Wirtschaftswoche itd.
Pogoji za vključitev v delo oz. za opravljanje študijskih obveznosti
Opravljen izpit Nemški jezik za poslovno komuniciranje 1
Podrobnosti o izvedbi in ocenjevanju Test 10%
Ustni izpit* 20%
Pisni izpit 70%
* Študent mora obvezno pristopiti k razpisanemu ustnemu delu izpita. Brez ocene ustnega dela je skupna končna ocena izpita negativna. Študent, ki ne pristopi k ustnemu izpitu v tekočem študijskem letu, sme k ustnemu izpitu ponovno pristopiti v naslednjem študijskem letu, ko so razpisani termini za ustne izpite.