SLO | EN

Cilji in kompetence

Sistematičen in temeljit prenos komunikološkega in medijskega management znanja študentom študijskih usmeritev, s ciljem obvladovanja temeljnih komunikoloških zakonitosti strateškega komuniciranja, komunikacijskih veščin in posameznih veščin medijskega strateškega komuniciranja in odnosov z javnostmi na vseh komunikacijskih ravneh: korporativno, lokalno, nacionalno, regionalno in globalno. Senzibilizirati študente za (strateško) komunikacijo, ki je v njihovem okolju, in jim, na osnovi komunikacijskih znanosti, sugerirati kritičen odnos do različnih oblik komuniciranja.

Vsebina

• Zgodovina in pomen strateškega komuniciranja; • Seznam pojmov pri izvajanju predmeta »Strateško komuniciranje« (Formative research, Strategic research, Tactical research, Casual research, Secondary research, Primary research); • Strategija, komuniciranje, komunikacijski management, komunikologija, poslovno komuniciranje, mediji, PR (odnosi z javnostmi), internet, ICT tehnologije, socialno omrežje, Facebook, Twitter, YouTube, Flickr,…(…), medijska konvergenca, digitalizacija, mrežni in digitalni marketing,..; • Vizija in misija strateškega komuniciranja v globalnem, regionalnem, nacionalnem in lokalnem komunikacijskem poslovnemu svetu; • Strateško komuniciranje v kontekstu različnih poslovnih in komunikacijskih kultur; • Vrste, oblike in tehnike strateškega komuniciranja; • Strateško komuniciranje kot tržni in družbeni proces; • Etika in etične dileme v tržnih in družbenih strateških komunikacijskih odnosih (vrednote, načela, pravo, kodeksi, norme, poslovni in komunikacijski bonton); • Strateški komunikacijski elementi in sprejemanje poslovnih odločitev (elementi odločanja, moralno vrednotenje, (ne)namerni prestopki, moralni karakter, svoboda, volja, pogumnost in odločnost); • Strateške komunikacijske paradigme (prezentacija, medijski nastopi, pogajanje in vodenje) • Strateška komunikacijska praksa (medijske kampanje, običaji, konvencije in strateški poslovni protokoli); • Globalizacijsko - unifikacijski komunikacijski management in novi razvojni poslovni trendi v strateškem komuniciranju (odnos z javnostmi) in v prodaji (program, prodajalec, kupec); • Diverzifikacijski globalni komunikacijski management v sodobnem globalizacijskem svetu (vrednostni informacijski in motivacijski trikotnik, mediji, odnosi z javnostmi in krizno komuniciranje od konfliktov do skupnega pomena) • Pot do vrhunskega strateškega komunikacijskega managementa (kako pripraviti poslovni komunikacijski načrt časa in ciljev, komunikacijska pravila, retorika in coaching v strateškem komunikacijskem managementu); • Diskurz globalnega komunikacijskega managementa (medijske, internetne, etične, poslovne, politične, ideološke, marketinške in komunikacijske dimenzije in retorika komunikacijskega managementa za komunikacijske managerje in PR-komunikatorje); • Komunikacijski vrednostni informacijski in komunikacijski strateški trikotnik (individualna, tržna in družbena vrednost komunikacijskega in PR managementa); • Globalna komunikativna management kongruenca (komunikacijski konflikt, latentno in krizno komunikacijsko management strinjanje in poudarjanje stališč v krizi); • Case Study (strateški komunikacijski diskurz in strateške delavnice in vaje);

Metode poučevanja in učenja

predavanja, seminar, seminarske vaje, samostojno delo, diskusije, prezentacije.

Predvideni študijski rezultati - znanje in razumevanje

Po zaključku tega predmeta bo študent sposoben (pre)poznati in razumeti oblike strateškega komunciranja, oblikovati komunikacijski splet.

Predvideni študijski rezultati - Prenosljive/ključne spretnosti in drugi atributi

Spretnosti komuniciranja: sposobnost pisnega in ustnega argumentiranja v slovenščini in angleščini. Uporaba informacijske tehnologije: iskanje virov na spletu, oblikovanje seminarskih nalog. Organizacijske spretnosti: reševanje nalog in problemov v skupinah. Reševanje problemov: iskanje odgovorov na zastavljena vprašanja. Delo v skupini: nastopanje v skupini.

Temeljni literatura in viri

• C.L.Bovee, J.V.Thill, Business Communication Today, Prenice, Hall, New Jertsey, 2015. • U.E.Herving, Zeit Management, EDITION XXL GmbH, Frankisch-Grumbach, Grumbach, 2011. • M. Plenković: Media Communication, Croatia Communication Association & Nonacom, Zagreb, 2014. • K. Podnar: Korporativno komuniciranje, Ljubljana: FDV 2011. • C.F. Hofacke: Digital marketing: communicating, selling and connecting, UK: Edwar Elgar Publishing 2018. • R. Tench, et al.: Komunikacijska odličnost. Ljubljana: FDV 2023.

Pogoji za vključitev v delo oz. za opravljanje študijskih obveznosti

Poznavanje modelov in sistemov komuniciranja in množičnih medijev.

  • doc. dr. TINA TOMAŽIČ, univ. dipl. ekon.

  • Pisni izpit: 40
  • Projekt: 30
  • Seminarska naloga: 30

  • : 30
  • : 15
  • : 15
  • : 90

  • slovensko
  • slovensko

  • MEDIJSKE KOMUNIKACIJE (MEDIJSKA PRODUKCIJA) - 2.
  • MEDIJSKE KOMUNIKACIJE (VIZUALNA KOMUNIKACIJA) - 2.