Cilji in kompetence
Sistematičen in temeljit prenos komunikološkega in medijskega management znanja študentom študijskih usmeritev, s ciljem obvladovanja temeljnih komunikoloških zakonitosti strateškega komuniciranja, komunikacijskih veščin in posameznih veščin medijskega strateškega komuniciranja in odnosov z javnostmi na vseh komunikacijskih ravneh: korporativno, lokalno, nacionalno, regionalno in globalno. Senzibilizirati študente za (strateško) komunikacijo, ki je v njihovem okolju, in jim, na osnovi komunikacijskih znanosti, sugerirati kritičen odnos do različnih oblik komuniciranja.
Vsebina
• Zgodovina in pomen strateškega komuniciranja;
• Seznam pojmov pri izvajanju predmeta »Strateško komuniciranje« (Formative research, Strategic research, Tactical research, Casual research, Secondary research, Primary research);
• Strategija, komuniciranje, komunikacijski management, komunikologija, poslovno komuniciranje, mediji, PR (odnosi z javnostmi), internet, ICT tehnologije, socialno omrežje, Facebook, Twitter, YouTube, Flickr,…(…), medijska konvergenca, digitalizacija, mrežni in digitalni marketing,..;
• Vizija in misija strateškega komuniciranja v globalnem, regionalnem, nacionalnem in lokalnem komunikacijskem poslovnemu svetu;
• Strateško komuniciranje v kontekstu različnih poslovnih in komunikacijskih kultur;
• Vrste, oblike in tehnike strateškega komuniciranja;
• Strateško komuniciranje kot tržni in družbeni proces;
• Etika in etične dileme v tržnih in družbenih strateških komunikacijskih odnosih (vrednote, načela, pravo, kodeksi, norme, poslovni in komunikacijski bonton);
• Strateški komunikacijski elementi in sprejemanje poslovnih odločitev (elementi odločanja, moralno vrednotenje, (ne)namerni prestopki, moralni karakter, svoboda, volja, pogumnost in odločnost);
• Strateške komunikacijske paradigme (prezentacija, medijski nastopi, pogajanje in vodenje)
• Strateška komunikacijska praksa (medijske kampanje, običaji, konvencije in strateški poslovni protokoli);
• Globalizacijsko - unifikacijski komunikacijski management in novi razvojni poslovni trendi v strateškem komuniciranju (odnos z javnostmi) in v prodaji (program, prodajalec, kupec);
• Diverzifikacijski globalni komunikacijski management v sodobnem globalizacijskem svetu (vrednostni informacijski in motivacijski trikotnik, mediji, odnosi z javnostmi in krizno komuniciranje od konfliktov do skupnega pomena)
• Pot do vrhunskega strateškega komunikacijskega managementa (kako pripraviti poslovni komunikacijski načrt časa in ciljev, komunikacijska pravila, retorika in coaching v strateškem komunikacijskem managementu);
• Diskurz globalnega komunikacijskega managementa (medijske, internetne, etične, poslovne, politične, ideološke, marketinške in komunikacijske dimenzije in retorika komunikacijskega managementa za komunikacijske managerje in PR-komunikatorje);
• Komunikacijski vrednostni informacijski in komunikacijski strateški trikotnik (individualna, tržna in družbena vrednost komunikacijskega in PR managementa);
• Globalna komunikativna management kongruenca (komunikacijski konflikt, latentno in krizno komunikacijsko management strinjanje in poudarjanje stališč v krizi);
• Case Study (strateški komunikacijski diskurz in strateške delavnice in vaje);
Temeljni literatura in viri
• C.L.Bovee, J.V.Thill, Business Communication Today, Prenice, Hall, New Jertsey, 2015.
• U.E.Herving, Zeit Management, EDITION XXL GmbH, Frankisch-Grumbach, Grumbach, 2011.
• M. Plenković: Media Communication, Croatia Communication Association & Nonacom, Zagreb, 2014.
• K. Podnar: Korporativno komuniciranje, Ljubljana: FDV 2011.
• C.F. Hofacke: Digital marketing: communicating, selling and connecting, UK: Edwar Elgar Publishing 2018.
• R. Tench, et al.: Komunikacijska odličnost. Ljubljana: FDV 2023.