Cilji in kompetence
Cilj predmeta je predstaviti študentom osnove vizualnega komuniciranje ter psihološke, semiološke in komunikacijske koncepte, ki omogočajo razumevanje procesov predelave podob ter načinov na katere posamezniki odčitujejo pomene v različnih vizualnih fenomenih.
Vsebina
• Uvod v vizualno komuniciranje.
• Psihološki, semiološki in komunikacijski koncepti predelave podob.
• Elementi vizualnega komuniciranja.
• Morfologija in sintaksa elementov vizualnega jezika.
• Plakati: oblikovanje in semiotična analiza plakatov
• Film: semiotična analiza filma, analiza po metodi Mise-en-Scene.
• Vizualni namigi v oglaševanju.
Metode poučevanja in učenja
• predavanja,
• vaje,
• samostojno delo.
Predvideni študijski rezultati - znanje in razumevanje
Po zaključku tega predmeta bo študent sposoben
opredeliti in razumeti različne fenomene vizualnega komuniciranja,
analizirati podobe znotraj različnih vizualnih fenomenov,
pretvoriti izbrane strategije marketinga in tržnega komuniciranja v uspešne kreativne rešitve na polju besedil in nato naprej v vizualno komuniciranje.
Predvideni študijski rezultati - Prenosljive/ključne spretnosti in drugi atributi
Spretnosti komuniciranja: pisno izražanje pri pisnem izpitu in individualnih esejih, ustno izražanje pri sodelovanju na vajah.
Reševanje problemov: pretvorbe strategij marketinga v kreativne rešitve.
Delo v skupini: delo v skupini pri izvedbi skupinske seminarske naloge.
Temeljni literatura in viri
• Berger, A. A. (2008). Seeing is believing : an introduction to visual communication. New York : McGraw Hill Education, cop..
• Sturken, M. & Cartwright, L. (2009). Practices of looking : an introduction to visual culture. New York: Oxford University Press.
Pogoji za vključitev v delo oz. za opravljanje študijskih obveznosti
Ni pogojev
Podrobnosti o izvedbi in ocenjevanju Pozitivno opravljena kolokvija (2 kolokvija) nadomestita pisni izpit.