Cilji in kompetence
Cilj predmeta je seznaniti študente z idejnim snovanjem in oblikovanjem različnih vizualnih komunikacijskih sporočil.
Vsebina
• Poznavanje osnovnih pojmov oblikovanja vizualnih komunikacij.
• Razumevanje in uporaba osnovnih pojmov likovne in barvne teorije, barvne sheme, tipografske analize, kompozicijske analize ter uporabe slik/fotografij/ilustracij v procesu oblikovanja vizualnih komunikacij.
• Proces oblikovanja vizualnih komunikacij: definiranje problema, raziskava (učenje), ustvarjanje idej, razvoj projekta (izbira, prototipiranje), izvedba (implementacija).
Metode poučevanja in učenja
predavanja,
seminar,
seminarske vaje,
samostojno delo,
projekti.
Predvideni študijski rezultati - znanje in razumevanje
osvojiti proces oblikovanja vizualnih komunikacijskih sporočil,
• vizualno komuniciranje na različnih nivojih,
osvojiti elemente in principe oblikovanja vizualnih komunikacijskih sporočil
Predvideni študijski rezultati - Prenosljive/ključne spretnosti in drugi atributi
Spretnosti komuniciranja: komuniciranje s pomočjo vizualnih elementov.
Uporaba informacijske tehnologije: uporaba različnih programskih orodij za pripravo vizualnih sporočil.
Organizacijske spretnosti: organiziranje postopka oblikovanja vizualnih sporočil.
Reševanje problemov: prepoznavanje in definicija naročnikovih predstav pri načrtovanju kompleksnejših vizualnih sporočil.
Delo v skupini: komunikacija navznoter in navzven.
Temeljni literatura in viri
• J. Itten: The art of color: the subjective experience and objective rationale of color, John Wiley and sons, New York, 2004.
• Ambrose, Gavin ; Harris, Paul Arthur: Design thinking for visual communication, London [etc.] : Fairchild Books : Bloomsbury Publishihng, 2015
• Dabner, David ; Calvert, Sheena ; Casey, Anoki: Grafično oblikovanje : priročnik za grafične oblikovalce tiskanih, digitalnih in večpredstavnih medijev, Ljubljana : Tehniška založba Slovenije, 2011. ·
• Bringhurst, Robert: The elements of typographic style, Seattle ; Vancouver : Hartley & Marks, cop. 2016.
• Shaughnessy, Adrian: How to be a graphic designer, without losing your soul, London : L. King Publishing, 2005.
Pogoji za vključitev v delo oz. za opravljanje študijskih obveznosti
Poznavanje osnov oblikovanja vizualnih komunikacij.