Cilji in kompetence
Cilj predmeta je seznaniti študente z idejnim snovanjem in oblikovanjem različnih vizualnih sporočil.
Vsebina
• · Raziskovanje in osnovni pojmi oblikovanja vizualnih komunikacij.
• · Osnove tipografije: Kaj je tipografija? Tipografija in pomen, anatomija znaka, razumevanje in izbira črkovnih vrst, razmiki, berljivost, tipografski poudarki in hierarhija, osnovna načela preloma.
• · Proces oblikovanja vizualnih komunikacij: definiranje problema, raziskava (učenje), ustvarjanje idej, razvoj projekta (izbira, prototipiranje), izvedba (implementacija).
• · Oblikovanje vidnih sporočil: Logotip, plakat, celostna grafična podoba – od vsebinske identitete do vizualne podobe, vizualna sporočila, interaktivni mediji.
Metode poučevanja in učenja
predavanja,
seminar,
seminarske vaje,
samostojno delo,
projekti.
Predvideni študijski rezultati - znanje in razumevanje
osvojiti proces oblikovanja vizualnih komunikacijskih sporočil,
• vizualno komuniciranje na različnih nivojih,
osvojiti elemente in principe oblikovanja vizualnih komunikacijskih sporočil
Predvideni študijski rezultati - Prenosljive/ključne spretnosti in drugi atributi
• Spretnosti komuniciranja: komuniciranje s pomočjo vizualnih elementov.
• Uporaba informacijske tehnologije: uporaba različnih programskih orodij za pripravo vizualnih sporočil.
• Organizacijske spretnosti: organiziranje postopka oblikovanja vizualnih sporočil.
• Reševanje problemov: prepoznavanje in definicija naročnikovih predstav pri načrtovanju kompleksnejših vizualnihsporočil.
• Delo v skupini: delo v skupini pri projektu, komunikacija navznoter in navzven.
Temeljni literatura in viri
• Ambrose, Gavin ; Harris, Paul Arthur: Design thinking for visual communication, London [etc.]: Fairchild Books: Bloomsbury Publishihng, 2015
• Dabner, David ; Calvert, Sheena ; Casey, Anoki: Grafično oblikovanje: priročnik za grafične oblikovalce tiskanih, digitalnih in večpredstavnih medijev, Ljubljana: Tehniška založba Slovenije, 2011
• Bringhurst, Robert: The elements of typographic style, Seattle ; Vancouver: Hartley & Marks, cop. 2016
• Shaughnessy, Adrian: How to be a graphic designer, without losing your soul, London: L. King Publishing, 2005
Pogoji za vključitev v delo oz. za opravljanje študijskih obveznosti
• Ni pogojev