SLO | EN

Cilji in kompetence

Cilji tega predmeta so da bodo študenti - spoznali vsebine različnih mednarodnih standardov iz področja vodenja kakovosti (ISO 9000, ISO 14000…), - uvajali in upravljali sistem vodenja kakovosti v podjetjih, - znali narediti in uporabljati orodja za merjenje kakovosti v javnem potniškem prometu.

Vsebina

Vloga kakovosti v inženirstvu, osnovni pojmi in zgodovinski razvoj Pomen kakovosti v prometnih podjetjih Zagotavljanje kakovosti in kontrola kakovosti Metode managementa kakovosti Sistemi za vodenje kakovosti in elementi sistema kakovosti. (standardi za vodenje kakovosti ISO 9000, ISO 14000) Presoje sistemov za vodenje kakovosti Sistem kakovosti v storitvenih dejavnostih (smernice ISO 9004-2) Zagotavljanje kakovosti v podjetjih, ki se ukvarjajo z javnom potniškim prometom po standardu SIST EN 13816 – kakovost v javnem potniškem prometu.

Metode poučevanja in učenja

Predavanja, predstavitve iz prakse,

Predvideni študijski rezultati - znanje in razumevanje

Spretnosti komuniciranja: pisnega izražanja pri pisnem izpitu in in ustnega izražanja pri ustnem zagovoru

Predvideni študijski rezultati - Prenosljive/ključne spretnosti in drugi atributi

Temeljni literatura in viri

Zapiski s predavanj, spletne strani: http://www.fg.uni-mb.si/ Dopolnilni: Šostar A.: Management kakovosti, Fakulteta za strojništvo, 2000 Maribor Standardi ISO 9000 in ISO 14000 Smernice ISO 9004-2 – Sistem kakovosti v storitvenih dejavnostih, standard SIST EN 13819 – Kakovost v javnem potniškem prometu. Standard SIST EN 13816

Pogoji za vključitev v delo oz. za opravljanje študijskih obveznosti

  • doc. dr. SERGEJ TEŽAK, univ. dipl. inž. str.

  • Pisni izpit ali 2 pisna testa: 50
  • Ustni izpit: 30
  • Seminarska naloga: 20

  • : 25
  • : 5
  • : 60

  • slovensko
  • slovensko

  • PROMETNO INŽENIRSTVO (MODUL CESTNI PROMET) - 2.
  • PROMETNO INŽENIRSTVO (MODUL ŽELEZNIŠKI PROMET) - 2.