SLO | EN

Cilji in kompetence

Cilji predmeta so: • opredeliti in razumeti komuniciranje, komunikacijske procese in modele v kontekstu logistike in oskrbovalnih verig, • razumeti pomen tržnega komuniciranja v logistiki in oskrbovalnih verigah in ga implementirati v logistične procese, • razumeti pomen kriznega komuniciranja v logistiki in oskrbovalnih verigah in ga implementirati v logistične procese, • razumeti pomen medkulturnega komuniciranja v logistiki in oskrbovalnih verigah in sposobnost uporabe tega znanja na realnih primerih. Kompetence, ki jih študentje pridobijo: • sposobnost implementacije in evalvacije komunikacijskih procesov in modelov v logistiki in oskrbovalnih verigah, • sposobnost ustreznega vedenja v logistiki in oskrbovalnih verigah v medkulturnem okolju, v kriznih situacijah in s stališča tržnega komuniciranja, • se usposobijo v praksi uporabljati pridobljeno teoretično znanje.

Vsebina

• Komunikacijski procesi in modeli • Organizacijsko komuniciranje (interno komuniciranje, eksterno komuniciranje, pomembnost obojega v logistiki in oskrbovalnih verigah) • Komuniciranje in odnosi v oskrbovalnih verigah (pomen komuniciranje v oskrbovalnih verigah, dejavniki grajenja odnosov v oskrbovalnih verigah) • Tržno komuniciranje (definiranje tržnega komuniciranja, modeli tržnega komuniciranja, pomen tržnega komuniciranja v oskrbovalnih verigah) • Krizno komuniciranje (krizno komuniciranje v logistiki in oskrbovalnih verigah) • Multikulturno komuniciranje (Hofstedova dimenzija kultur in povezava z medkulturnim komuniciranjem)

Metode poučevanja in učenja

Predavanja: pri predavanjih študent spozna teoretične vsebine predmeta. Del predavanj se izvaja na klasični način v predavalnici, del pa v obliki e-predavanj (e-predavanja se lahko izvajajo na videokonferenčni način ali s pomočjo posebej v ta namen didaktično pripravljenih e-gradiv v virtualnem elektronskem učnem okolju). Vaje: pri vajah študent utrdi teoretično znanje in spozna aplikativne možnosti. Del vaj se izvaja na klasični način v predavalnici, del pa v obliki e-vaj (e-vaje se lahko izvajajo na videokonferenčni način ali s pomočjo posebej v ta namen didaktično pripravljenih e-gradiv v virtualnem elektronskem učnem okolju).

Predvideni študijski rezultati - znanje in razumevanje

Študent bo znal: • uporabiti in evalvirati komuniciranje v logistiki in oskrbovalnih verigah, • uporabiti in evalvirati tržno komunikacijske procese v logistiki in oskrbovalnih verigah, • uporabiti in evalvirati krizno komuniciranje v logistiki in oskrbovalnih verigah, • uporabiti in evalvirati medkulturno komuniciranje v logistiki in oskrbovalnih verigah.

Temeljni literatura in viri

Hofstede, G. J., Pedersen, P., & Hofstede, G. H. (2006). Komuniciranje: raziskovanje kulture: primeri, vaje in simulacije. Družba Piano. Moran, R. T., Harris, P. R., & Moran, S. V. (2007). Managing cultural differences: global leadership strategies for the 21st century (7th ed.). Elsevier Butterworth-Heinemann. Hofstede, G. H., & Hofstede, G. J. (2005). Cultures and organizations: software of the mind (Revised and expanded 2nd ed.). McGraw-Hill. Treven, S. (2001). Mednarodno organizacijsko vedenje. GV založba.

Pogoji za vključitev v delo oz. za opravljanje študijskih obveznosti

Ni pogojev.

  • izr. prof. dr. SONJA MLAKER KAČ

  • Written examination: 60
  • Seminar paper: 20
  • Lab. Course (written test): 10
  • Collaboration in lectures, tutorials and lab work: 10
  • E-tasks: 0

  • : 40
  • : 40
  • : 100

  • Slovenian, English
  • Slovenian, English

  • SYSTEM LOGISTICS - 2nd