Cilji in kompetence
		Študent bo:
•	Razumel osnovne koncepte pri oblikovanju uporabniške izkušnje
•	Razumel pomen na uporabnika osredotočenega razvoja
•	Dosegel poglobljeno razumevanje razlik in podobnosti med uporabniško izkušnjo in uporabnostjo
•	Razvil sposobnost uporabe tehnik in metod za oblikovanje uporabniške izkušnje
•	Razvil sposobnost identifikacije uporabniškega profila
•	Razvil kompetenco uporabe pridobljenega znanja za razvoj funkcionalnega interaktivnega prototipa uporabniškega vmesnika
	 		    Vsebina
		1.	Uvod v uporabniško izkušnjo in uporabniški vmesnik
2.	Faze v življenjskem ciklu uporabniške izkušnje
3.	Raziskovanje uporabnikov
o	Osnove človeškega zaznavanja in prepoznavanja
o	Metode in tehnike raziskovanja uporabnikov
o	Na uporabnika osredotočen razvoj
o	Opredelitev uporabniških person in scenarijev
4.	Načrtovanje uporabnikove poti
5.	Prototipiranje uporabniškega vmesnika
o	Komponente uporabniškega vmesnika
o	Analiza vmesnika
o	Slog, barve in pisave
o	Posebne vrste vmesnikov
6.	Testiranje uporabnosti in uporabniške izkušnje
7.	Merjenje uporabniške izkušnje
	 		    Predvideni študijski rezultati - Prenosljive/ključne spretnosti in drugi atributi
		Znanje in razumevanje:
Ob koncu predmeta bodo študenti zmožni:
•	Razumeti zahteve končnega uporabnika
•	Opisati ključne principe na uporabnika osredotočenega oblikovanja
•	Uporabiti znanje o obnašanju uporabnikov za oblikovanje uporabniške izkušnje
•	Načrtovati faze življenjskega cikla uporabniške izkušnje
•	Identificirati prednosti in slabosti uporabniškega vmesnika ter podati predloge za izboljšave
•	Pripraviti in izvesti testiranje uporabnosti
•	Uporabiti pridobljeno znanje o uporabniški izkušnji in uporabnosti za razvoj uporabniškega vmesnika
	 		    Temeljni literatura in viri
		1.	Krug, S. (2014). Don’t make me think, revisited: a common sense approach to Web usability ([3rd ed.], str. XI, 200). New Riders.
2.	Lidwell, W., Holden, K., & Butler, J. (2023). Universal principles of design: 200 ways to increase appeal, enhance usability, influence perception, and make better design decisions (3rd ed., str. 424). Rockport Publishers.
3.	Platt, D. (2016). The Joy of UX: User Experience and Interactive Design for Developers. Addison-Wesley.
4.	Sharp, H., Rogers, Y., & Preece, J. (2019). Interaction design: beyond human-computer interaction (5th ed., str. XIX, 636). J. Wiley & Sons.
5.	Albert, W., & Tullis, T. (2023). Measuring the user experience: collecting, analyzing, and presenting UX metrics (3rd ed., str. XXIV, 352). Morgan Kaufmann; Elsevier.