Cilji in kompetence
• Dvigniti zavedanje o pomenu podjetništva za razvoj turizma
• razložiti podjetništvo kot možnost za samostojno poslovno pot
• Dvigniti raven podjetniških namenov udeleženih študentov
• Izboljšati sposobnost reševanja kompleksnih poslovnih problemov in izboljšave obstoječih rešitev
• Razviti sposobnost hitre ekonomske ocene poslovnih idej
• Izboljšati sposobnost predstavitve lastnih idej in rešitev
Vsebina
Temeljna področja obravnave predmeta:
• Pomen podjetništva v turizmu
• Podjetništvo kot alternativna zaposlitev
• Identifikacija priložnosti za razvoj in izboljšavo turističnih produktov
• Razumevanje strank in identifikacija ciljnih skupin
• Reševanje realnih podjetniških izzivov na »hackatonu«,
• ZIE model razvoja poslovnega modela,
• Razvoj lastne podjetniške ideje na primeru podj
• Predstavitev lastnih podjetniških rešitev za podjetja
Metode poučevanja in učenja
• predavanja,
• reševanje izzivov s strani podjetij,
• razvoj podjetniške ideje
Predvideni študijski rezultati - znanje in razumevanje
Predvideni študijski rezultati študenta se kažejo v:
• Študent razume pomen podjetništva v turizmu.
• Študent zna identificirati poslovne priložnosti.
• Študent spozna dizajnerske pristope za razvoj poslovnih priložnosti in izboljšavo obstoječih rešitev.
• Študent spozna metode za poglobljeno razumevanje ciljnih strank,
• študent na projektu preizkusi pridobljena znanja za razvoju poslovnih priložnosti,
• študent na predstavitvah preizkusi svojo sposobnost predstavitve predstavljenih rešitev.
Temeljni literatura in viri
MAURYA, Ash: Delaj vitko. Pasadena, O'Reilly , 2014
RIES, Eric: The Lean Startup. Crown Business, 2011
Pogoji za vključitev v delo oz. za opravljanje študijskih obveznosti
Za vključitev v delo ni pogojev.
Podrobnosti o izvedbi in ocenjevanju Reševanje odprtih nalog/problemov 40%
Opis podjetniške ideje 40%
Kolokvij 20%
Da je končna ocena učne enote pozitivna, mora biti vsak posamezni sklop ocene pozitiven.