SLO | EN

Cilji in kompetence

• Dvigniti zavedanje o pomenu podjetništva za razvoj turizma • razložiti podjetništvo kot možnost za samostojno poslovno pot • Dvigniti raven podjetniških namenov udeleženih študentov • Izboljšati sposobnost reševanja kompleksnih poslovnih problemov in izboljšave obstoječih rešitev • Razviti sposobnost hitre ekonomske ocene poslovnih idej • Izboljšati sposobnost predstavitve lastnih idej in rešitev

Vsebina

Temeljna področja obravnave predmeta: • Pomen podjetništva v turizmu • Podjetništvo kot alternativna zaposlitev • Identifikacija priložnosti za razvoj in izboljšavo turističnih produktov • Razumevanje strank in identifikacija ciljnih skupin • Reševanje realnih podjetniških izzivov na »hackatonu«, • ZIE model razvoja poslovnega modela, • Razvoj lastne podjetniške ideje na primeru podj • Predstavitev lastnih podjetniških rešitev za podjetja

Metode poučevanja in učenja

• predavanja, • reševanje izzivov s strani podjetij, • razvoj podjetniške ideje

Predvideni študijski rezultati - znanje in razumevanje

Predvideni študijski rezultati študenta se kažejo v: • Študent razume pomen podjetništva v turizmu. • Študent zna identificirati poslovne priložnosti. • Študent spozna dizajnerske pristope za razvoj poslovnih priložnosti in izboljšavo obstoječih rešitev. • Študent spozna metode za poglobljeno razumevanje ciljnih strank, • študent na projektu preizkusi pridobljena znanja za razvoju poslovnih priložnosti, • študent na predstavitvah preizkusi svojo sposobnost predstavitve predstavljenih rešitev.

Temeljni literatura in viri

MAURYA, Ash: Delaj vitko. Pasadena, O'Reilly , 2014 RIES, Eric: The Lean Startup. Crown Business, 2011

Pogoji za vključitev v delo oz. za opravljanje študijskih obveznosti

Za vključitev v delo ni pogojev.

  • doc. dr. GREGOR JAGODIČ, mag. posl. ved

  • Raziskovalna naloga: 60
  • Ustna predstavitev: 20
  • Sprotne naloge: 20

  • : 20
  • : 20
  • : 15
  • : 110

  • slovensko, angleško
  • slovensko, angleško

  • SODOBNE TURISTIČNE PRAKSE - 1.