Cilji in kompetence
• Študenti razvijajo komunikativne kompetence v nemškem poslovnem jeziku in usvajajo lažje strokovno poslovno izrazje.
• Poglabljajo svoje splošno jezikovno znanje ter sistematično osvajajo besedilo in terminologijo s področja stroke.
Interpretirajo in diskutirajo o aktualnih dogodkih na področju turističnega gospodarstva v svetu in doma.
Vsebina
Temeljna področja obravnave predmeta:
• Razvijanje slušne, bralne in govorne jezikovne spretnosti na nivoju A2 skupnega evropskega jezikovnega okvira.
• Delo z manj zahtevnimi avtentičnimi besedili s področja turizma (prospekti, časopisni članki …)
• Osvajanje in utrjevanje besednega zaklada na nivoju A2 in strokovne terminologije s poudarkom na turizmu.
• Ustno poslovno komuniciranje (telefon, recepcija, turistična agencija, turistični informativni center…)
• Seznanjanje z medkulturnimi razlikami v komunikaciji oz. v poslovni komunikaciji.
• Pomembne kulturne in zgodovinske značilnosti držav nemškega govornega področja
• Slovnica: obravnavanje izbranih slovničnih
struktur na nivoju A2 skupnega evropskega jezikovnega okvira.
Metode poučevanja in učenja
Predmet vključuje različne metode poučevanja in učenja med njimi so:
• metoda razlage in razgovora
• igra vlog
• diskusija
• skupinsko delo
• delo v dvojicah
• IKT: Quizlet, kahout
Poučevanje in učenje potekata z didaktično uporabo informacijsko-komunikacijske tehnologije.
Predvideni študijski rezultati - znanje in razumevanje
Znanje in razumevanje:
Predvideni študijski rezultati študenta se kažejo v:
• Po zaključku tega semestra bo študent sposoben izkazati jezikovna znanja na nivoju A2
• Pridobil ustrezen besedni zaklad na področju turizma
Se seznanil s kulturo in zgodovino nemškega govornega področja
Prenesljive/ključne spretnosti in drugi atributi:
• Spretnost komuniciranja: ustni nastopi, telefoniranje, rezervacija sob…
• Uporaba informacijske tehnologije: iskanje informacij na svetovnem spletu (E-naloge)
• Reševanje problemov: jezikovni in vsebinski
• Delo v manjši ali veči skupini, v parih pri laboratorijskih vajah
Temeljni literatura in viri
Anja Schümann, Cordula Schurig, Frauke van der Werff, Brigitte Schaefer : Menschen im Beruf - Tourismus A1, Hueber Verlag
Sabine Schlüter - Menschen im Beruf - Training Besprechen und Präsentieren. Hueber Verlag
Andreas Förderer - Kleines Wörterbuch für Mitarbeiter/-innen in Gastronomie, Hotellerie und Touristik – in 5 Sprachen
https://www.karlsruhe.ihk.de/blob/kaihk24/branchen/Tourismus/Publikationen_Freizeitwirtschaft/2452490/8f63ce8649ae83d4b97439cfb8c7afc6/Gastrowoerterbuch--PDF--data.pdf
»Seznam dodatnih študijskih materialov in revij bo razdeljen študentom ob začetku predavanj.
A list of additional study materials (published texts, journals, etc.) will be distributed when the module begins.«
Pogoji za vključitev v delo oz. za opravljanje študijskih obveznosti
Za vključitev v delo ni pogojev.
Podrobnosti o izvedbi in ocenjevanju Pisni izpit. 60%
Govorna predstavitev. 30%
Sprotne priprave 10%
Da je končna ocena učne enote pozitivna, mora biti vsak posamezni sklop ocene pozitiven.