Cilji in kompetence
Cilji predmeta so:
• razložiti razvoj potovalne dejavnosti.
• podati značilnosti delovanja subjektov na potovalnem trgu v mikro (notranje okolje potovalne agencije) in makro smislu (zunanje okolje potovalne agencije)
• Pojasniti izzive potovalne industrije
• Prikazati delovanje in poslovanje potovalne
• agencije
Kompetence, ki jih študentje osvojijo:
• Razumevanje konceptov potovalne industrije
• Spoznajo pomen in vlogo potovalnih agencij in
• organizatorjev potovanj
• Se naučijo osnovnih delovnih procesov v
• potovalni agenciji
Vsebina
Temeljna področja obravnave predmeta:
Uvod v potovalno dejavnost:
• Struktura potovalne dejavnosti
• Vloga potovalne dejavnosti v turizmu
• Posebnosti potovalne dejavnosti
Analiza globalne potovalne dejavnosti:
• Ravni potovalne dejavnosti
• Dobavitelji in potrošniki v potovalni dejavnosti
• Trgi potovalne dejavnosti
• Terminologija v potovalni dejavnosti
Funkcije potovalnih subjektov:
• Vloga organizatorjev potovanj
• Vloga posrednikov potovanj
• Vloga servisnih agencij
Delovni procesi v potovalni agenciji.
• Produkcija
• Posredovanje in prodaja
• Promocija
• Rezervacije
• Izvedba
Trendi v potovalni dejavnosti
Metode poučevanja in učenja
Predmet vključuje različne metode poučevanja in učenja med njimi so:
• Predavanja
• Diskusijske skupine
• Predstavite del
• Video predstavitve in filmi
• Primeri iz prakse
• Samostojni študij študentov
• Terenske vaje
Predvideni študijski rezultati - znanje in razumevanje
Znanje in razumevanje:
Predvideni študijski rezultati študenta se kažejo v:
• Poznavanju razvoja in osnov potovalne dejavnosti
• Razumevanju specifik globalne potovalne
• dejavnosti
• Razumevanje trendov globale potovalne
• dejavnosti in njihova uporaba pri pripravi paketnih potovalnih aranžmajev.
• Poznavanje postopkov priprave turističnih
• proizvodov in storitev.
• Poznavanje in uporaba potrebnih dokumentov ter
• temeljnih pravnih aktov, ki določajo
• poslovanje organizatorja in posrednika
• potovanj.
• Razumevanje pomena integracij v potovalni
• dejavnosti.
• Znajo razviti ustrezen pristop k delu z ljudmi.
• Poznavanju strokovne terminologije s področja
• potovalne dejavnosti.
Temeljni literatura in viri
Gorenak, M. (2017). Svet turističnih vodnikov in spremljevalcev: znanstvena monografija. Pearson Education Limited.
Rudez, H. N. (2013). Potovalna dejavnost v sodobnem okolju. UPP Monograph Series.
Archer, J., & Syratt, G. (2012). Manual of travel agency practice. Routledge.
Priporočena dodatna literatura / Recommended additional literature:
Frajzman, P. (2012). Internacionalizacija slovenskih potovalnih agencij (Doctoral dissertation, University of Primorska, Faculty of Management).
Rudez, H. N. (2013). Potovalna dejavnost v sodobnem okolju. UPP Monograph Series.
Singh, L. K. (2008). Management of travel agency. Gyan Publishing House.
Walker, J. R., & Walker, J. T. (2004). Introduction to hospitality management (pp. 20-23). Upper Saddle River, NJ: Prentice Hall.
Elektronski viri / e-sources:
IATA Travel Agents: https://www.iata.org/pages/default.aspx
Poročila WTTC: https://www.wttc.org/
Razne študije primerov, ki jih pripravita nosilec in asistent. / Case studies prepared by course coordinator and assistant.
»Seznam dodatnih študijskih materialov in revij bo razdeljen študentom ob začetku predavanj.
A list of additional study materials (published texts, journals, etc.) will be distributed when the
module begins.«
Pogoji za vključitev v delo oz. za opravljanje študijskih obveznosti
Za vključitev v delo ni pogojev.
Podrobnosti o izvedbi in ocenjevanju Samostojno seminarsko delo. 40%
Aktivno sodelovanje na vajah. 10%
Pisni izpit. 50%
Da je končna ocena učne enote pozitivna, mora biti vsak posamezni sklop ocene pozitiven.