Cilji in kompetence
Študenti poglabljajo svoje splošno jezikovno znanje:
• Sistematično osvajajo besedilo in terminologijo s področja turistične stroke.
• Razvijajo medkulturno komunikacijo.
• Urijo slovnično znanje.
• Usvajajo komunikativne kompetence nemškega poslovnega jezika na področju turizma.
Vsebina
Bralno in slušno razumevanje:
• posredovanje različnih strategij branja in
• poslušanja (globalno in selektivno)različnih besedilnih vrst (elektronsko sporočilo, intervju),
• Besedni zaklad: razširjanje in poglabljanje
• izbranega besednega zaklada na nivoju A 2 skupnega evropskega jezikovnega okvira in strokovnega besednega zaklada (turizem),
• Razširjanje in poglabljanje produktivnih
• spretnosti: produciranje besedil v pisni ter ustni obliki (poslovna korespondenca, referat) ki ustrezajo jezikovnim znanjem na nivoju A2 skupnega evropskega
jezikovnega okvira
• Slovnica: obravnavanje izbranih slovničnih
• struktur na nivoju A2 skupnega evropskega jezikovnega okvira.
• Pomembne kulturne in zgodovinske značilnosti držav nemškega govornega področja
Metode poučevanja in učenja
• metoda razlage in razgovora
• igra vlog
• diskusija
• skupinsko delo
• delo v dvojicah
• IKT: interaktivne naloge, padlet
• Poučevanje in učenje potekata z didaktično uporabo informacijsko-komunikacijske tehnologije.
Predvideni študijski rezultati - znanje in razumevanje
Znanje in razumevanje:
• Po zaključku tega semestra bo študent sposoben izkazati jezikovna znanja na nivoju A2 jezikovnega okvira evropskega
• Pridobil ustrezen besedni zaklad na področju turizma
• Se seznanil s kulturo in zgodovino nemškega govornega področja
• Prenesljive/ključne spretnosti in drugi atributi:
• Spretnost komuniciranja (hotel, restavracija, turistična agencija, wellness center…)
• Uporaba informacijske tehnologije: iskanje informacij na svetovnem spletu (E-naloge)
• Organizacijske spretnosti: priprava in vodenje diskusij
• Reševanje problemov: jezikovnih in vsebinskih
• Delo v manjši ali veči skupini, v parih pri laboratorijskih vajah
Temeljni literatura in viri
Gradivo v spletni učilnici Moodle/Materials in the Moodle
Anja Schümann, Cordula Schurig, Frauke van der Werff, Brigitte Schaefer (2016) : Menschen im Beruf - Tourismus A2, Hueber Verlag
DW Deutsch Lernen. https://learngerman.dw.com/de/deutsch-lernen/s-9095
Franz Specht et.al. (2016): Zwischendurch mal… Landeskunde.Hueber Verlag.
»Seznam dodatnih študijskih materialov in revij bo razdeljen študentom ob začetku predavanj.
A list of additional study materials (published texts, journals, etc.) will be distributed when the
module begins.«
Pogoji za vključitev v delo oz. za opravljanje študijskih obveznosti
Poznavanje vsebin predmeta Nemščina v turistični stroki 1
Podrobnosti o izvedbi in ocenjevanju Pisni izpit. 60%
Ustna prezentacija. 30%
Sprotne priprave. 10%
Da je končna ocena učne enote pozitivna, mora biti vsak posamezni sklop ocene pozitiven.