Cilji in kompetence
Cilji:
- Razložiti osnovne pojme pri upravljanju informacij
- Pojasniti korelacijske študije
- Razložiti koncept (kvazi)eksperimenta
- Razložiti postavljanje in testiranje hipotez
- Razložiti parametrične in ne-parametrične teste
- Razložiti uporabo multi-dimenzionalnih povpraševanj v podoro odločanju
Kompetence:
- Načrtovanje projekta podatkovnih analiz
- Izvedba naprednih podatkovnih analiz
- Uporaba orodja SPSS
- Uporaba OLAP orodij
- Interpretacija rezultatov analiz
- Izboljšanje poslovnih idej in poslovanja na podlagi analitike
Vsebina
• Uvod v upravljanje s podatki
o Podatki-Informacije-Znanje-Modrost
• Podatki: struktura, meritve, predstavitev podatkov
• Distribucije
• Korelacijske študije
• Eksperimentalne študije
o testiranje hipotez
o zavrnitev hipotez
o testne statistike
• Parametrični testi
• Neparametrični testi
• Multi-dimenzionalna analitična povpraševanja
Metode poučevanja in učenja
Predavanja
Seminarsko delo
Obravnava primerov
Učenje na problemih
Skupinsko delo
Predavanja
Predvideni študijski rezultati - znanje in razumevanje
Študenti:
- Razumejo statistične metode
- Razlikujejo med korelacijskimi in eksperimentalnimi študijami
- Izvajajo (kvazi)eksperimentalne študije
- Uporabaljajo orodje SPSS
- Uporabljajo različne statistične teste
- Vrednotijo rezultate statističnih analiz
Temeljni literatura in viri
Šuster Erjavec, Hana; Južnik Rotar, Laura. Analiza podatkov s SPSS, 2. izd. Celje: FKPV, ISBN 978-961-6825495
George Argyrous. Statistics for Research: With a Guide to SPSS. SAGE Publications. 3rd Ed. ISBN 9781849205955
Tiffany Bergin. An Introduction to Data Analysis. Quantitative, Qualitative and Mixed Methods. Sage Publications. ISBN 9781446295151 / 9781446295144
»Seznam dodatnih študijskih materialov bo razdeljen študentom ob začetku predavanj. A list of additional study materials will be distributed when the module begins.«
Pogoji za vključitev v delo oz. za opravljanje študijskih obveznosti
Ni pogojev.
Podrobnosti o izvedbi in ocenjevanju *pisni izpit se lahko nadomesti z opravljenima dvema kolokvijema; pogoj za pristop k pisnemu izpitu so pozitivno opravljene vaje; pogoj za opravljen predmet je pozitivno ocenjen izpit