SLO | EN

Cilji in kompetence

Študent bo: • pridobil podrobna znanja s področja družbene odgovornosti; • spoznal razsežnosti vidikov in vprašanj odgovornega managementa na področju zdravstva in socialnega varstva; • pridobil pregled nad standardiziranimi in nestandardiziranimi sistemi/modeli s področja družbene odgovornosti; • dosegel razumevanje uporabe različnih pristopov, metod in orodij na področju družbene odgovornosti; • pridobil razumevanje glede izvedbe presoje odličnosti na področju družbene odgovornosti; • sposoben oblikovanja predlogov za reševanje problemov in njihove interpretacije na področju zdravstva in socialnega varstva.

Vsebina

1) Osnovni pojmi in opredelitve s področja trajnostnega in družbeno odgovornega poslovanja 2) Standardi in smernice s področja družbene odgovornosti in trajnostnega poslovanja organizacije 3) Sistemi managementa, modeli in strategije za družbeno odgovornost 4) Metode, tehnike in orodja za uvajanje, ocenjevanje in merjenje družbeno odgovornih poslovnih praks 5) Primeri dobrih praks in študij primerov

Metode poučevanja in učenja

• Predavanja • Predstavitev in razprava praktičnih primerov • Samostojno učenje

Predvideni študijski rezultati - znanje in razumevanje

Znanje in razumevanje: Ob koncu predmeta bodo študenti zmožni: • razviti osnovne gradnike družbeno odgovornega sistema managementa; • oceniti dejavnosti organizacije z vidika družbene odgovornosti in priporočiti izboljšave in/ali alternativne strategije; • izdelati in aplicirati metodologije ocenitve dejavnosti organizacije z vidika družbene odgovornosti; • oblikovati merila izvedbe presoje skladnosti s standardi s področja družbene odgovornosti; • interpretirati in primerjati standardizirane in nestandardizirane trajnostne in družbeno odgovorne sisteme managementa.

Temeljni literatura in viri

Temeljna literatura: • Drake, M. J. (2014). HealthCare's Corporate Social Responsibility Program. Pearson Education. • Vevere, V., & Svirina, A. (2020). Business Ethics and Corporate Social Responsibility. Eka university of applied science. e-ISBN 978-9984-24-232-3 • ISO (2010). ISO 26000: Guidance on Social Responsibility, Geneve, 106 p. • IQNet SR 10 Social Responsibility Management Systems Requirements. IQNet Association - The International Certification Network Dodatna literatura: • Bertoncelj, A., Meško, M., Naraločnik, A. & Nastav, B. (2011). Trajnostni razvoj organizacije. Ljubljana: GV Založba. • Epstein, M.J. in Rejc Buhovac, A. (2014). Making Sustainability Work: Best Practices in Managing and Measuring Corporate Social, Environmental, and Economic Impacts (2nd Edition). San Francisco: Berrett-Koehler Publishers. • Visser, W., Matten, D., Pohl, M. & Tolhurst, N. (2007). The A to Z of Corporate Social Responsibility. Chichester: John Wiley & Sons Ltd. Različni drugi viri literature bodo na voljo prek spletnega učnega okolja Moodle / Various other readings will be available via Moodle.

Pogoji za vključitev v delo oz. za opravljanje študijskih obveznosti

Ni posebnih pogojev

  • doc. dr. MATJAŽ MALETIČ, univ. dipl. org.

  • Pisni izpit: 70
  • Sodelovanje pri predavanjih in vajah: 20
  • Sprotne naloge: 10

  • : 15
  • : 15
  • : 150

  • slovensko
  • slovensko

  • MANAGEMENT V ZDRAVSTVU IN SOCIALNEM VARSTVU - 2.