Cilji in kompetence
Študent bo:
• razumel teoretične in filozofske opredelitve kvalitativnih raziskav,
• preučil kvalitativne metode in tehnike zbiranja in analize podatkov,
• sposoben utemeljiti izbor filozofije, metodologije in metod
• sposoben načrtovati in izvesti kvalitativno raziskavo,
• razumel vlogo striktnosti oz. natančnosti v kvalitativnem raziskovanju,
• sposoben oceniti etične vidike raziskovanja.
Vsebina
• Teoretična in filozofska opredelitev kvalitativnih raziskav.
• Opis kvalitativnih metod in tehnik.
• Izbor metode za raziskovalni projekt.
• Pristopi in strategije zbiranja kvalitativnih podatkov.
• Vzorčenje v okviru kvalitativnih raziskav.
• Analiza kvalitativnih podatkov.
• Doseganje natančnosti oz. striktnosti kvalitativnih raziskav.
• Etika v kvalitativnem raziskovanju.
Metode poučevanja in učenja
Predavanja (avditorno in učenje na daljavo), , seminarske vaje.
Na seminarskih vajah je potrebna 80% udeležba.
Predvideni študijski rezultati - znanje in razumevanje
Študent:
• razloži teoretične in filozofske opredelitve kvalitativnih raziskav,
• razloži kvalitativne metode in tehnike zbiranja in analize podatkov,
• utemelji izbor filozofije, metodologije in metod,
• uporabi kvalitativno metodologijo in metode,
• izbere in uporabi kriterije za doseganje striktnosti oz. natančnosti v kvalitativnem raziskovanju,
• oceni etična vprašanja.
Temeljni literatura in viri
Obvezna:
Denzin, N. K., & Lincoln, Y. S. (2018). The SAGE Handbook of Qualitative Research. 5th ed., Sage Publications.
Creswell, J. W., Poth, C. N. (2018). Qualitative inquiry & research design: choosing among five approaches, 4th ed. Los Angeles: Sage.
Priporočena:
Green, J. & Thorogood, N. (2018). Qualitative methods for health research, 4th ed. Los Angeles: SAGE.
Domače in mednarodne strokovne in znanstvene publikacije s področja učne enote.
Pogoji za vključitev v delo oz. za opravljanje študijskih obveznosti
Ni pogojev za vključitev
Pogoji za opravljanje študijskih obveznosti:
Aktivno sodelovanje pri seminarskih vajah in priprava projekta. Na seminarskih vajah je potrebna 80 % udeležba. (prisotnost se preverja).