SLO | EN

Cilji in kompetence

Študent bo: • razumel teoretične in filozofske opredelitve kvalitativnih raziskav, • preučil kvalitativne metode in tehnike zbiranja in analize podatkov, • sposoben utemeljiti izbor filozofije, metodologije in metod • sposoben načrtovati in izvesti kvalitativno raziskavo, • razumel vlogo striktnosti oz. natančnosti v kvalitativnem raziskovanju, • sposoben oceniti etične vidike raziskovanja.

Vsebina

• Teoretična in filozofska opredelitev kvalitativnih raziskav. • Opis kvalitativnih metod in tehnik. • Izbor metode za raziskovalni projekt. • Pristopi in strategije zbiranja kvalitativnih podatkov. • Vzorčenje v okviru kvalitativnih raziskav. • Analiza kvalitativnih podatkov. • Doseganje natančnosti oz. striktnosti kvalitativnih raziskav. • Etika v kvalitativnem raziskovanju.

Metode poučevanja in učenja

Predavanja (avditorno in učenje na daljavo), , seminarske vaje. Na seminarskih vajah je potrebna 80% udeležba.

Predvideni študijski rezultati - znanje in razumevanje

Študent: • razloži teoretične in filozofske opredelitve kvalitativnih raziskav, • razloži kvalitativne metode in tehnike zbiranja in analize podatkov, • utemelji izbor filozofije, metodologije in metod, • uporabi kvalitativno metodologijo in metode, • izbere in uporabi kriterije za doseganje striktnosti oz. natančnosti v kvalitativnem raziskovanju, • oceni etična vprašanja.

Temeljni literatura in viri

Obvezna: Denzin, N. K., & Lincoln, Y. S. (2018). The SAGE Handbook of Qualitative Research. 5th ed., Sage Publications. Creswell, J. W., Poth, C. N. (2018). Qualitative inquiry & research design: choosing among five approaches, 4th ed. Los Angeles: Sage. Priporočena: Green, J. & Thorogood, N. (2018). Qualitative methods for health research, 4th ed. Los Angeles: SAGE. Domače in mednarodne strokovne in znanstvene publikacije s področja učne enote.

Pogoji za vključitev v delo oz. za opravljanje študijskih obveznosti

Ni pogojev za vključitev Pogoji za opravljanje študijskih obveznosti: Aktivno sodelovanje pri seminarskih vajah in priprava projekta. Na seminarskih vajah je potrebna 80 % udeležba. (prisotnost se preverja).

  • red. prof. Dr (Združeno kraljestvo Velike Britanije in Severne Irske) MAJDA PAJNKIHAR

  • Raziskov. projekt / semin.naloga: 100

  • : 25
  • : 20
  • : 135

  • slovensko
  • slovensko

  • ZDRAVSTVENA NEGA (PREVENTIVNA IN KLINIČNA PREHRANA) - 1.