SLO | EN

Cilji in kompetence

- Pridobiti teoretično in praktično znanje in veščine, potrebne za obravnavo posameznih motenj hranjenja.

Vsebina

Študentje se bodo seznanili z motnjami hranjenja, in sicer s klasičnimi in novodobnimi. Seznanili se bodo z najnovejšimi pogledi na motnje hranjenja, ki narekujejo ustrezno obravnavo le-teh, pri čemer je vloga medicinskega osebja ključnega pomena.

Metode poučevanja in učenja

Predavanja (avditorno in učenje na daljavo), , vaje

Predvideni študijski rezultati - znanje in razumevanje

Znanje in razumevanje - različnih oblik motenj hranjenja ter principov pristopa medicinskega osebja k tem.

Temeljni literatura in viri

- Sernec et al. Zbornik: Motnje hranjenja. Psihiatrična klinika Ljubljana. 2012. - Peter Pregelj, Blanka Kores Plesničar, Martina Tomori, Bojan Zalar, Slavko Zihrl: Psihiatrija. Psihiatrična klinika Ljubljana. 2013. - Prepoznava in obravnava duševnih motenj v otroštvu in mladostništvu. V: GREGORIČ, Alojz (ur.). Zbornik. Maribor: Splošna bolnišnica, 2006. - Rutter et al. Rutter’s Child and Adolescent Psychiatry. 5th ed. Wiley-Blackwell. 2008

Pogoji za vključitev v delo oz. za opravljanje študijskih obveznosti

Ni pogojev za vključitev. Pogoji za opravljanje študijskih obveznosti: Pogoja za pristop k izpitu sta aktivno sodelovanje pri seminarskih vajah in priprava seminarske naloge

  • red. prof. dr. HOJKA GREGORIČ KUMPERŠČAK, dr. med.

  • Pisni izpit: 70
  • Seminarska naloga: 30

  • : 25
  • : 20
  • : 135

  • slovensko
  • slovensko

  • ZDRAVSTVENA NEGA (PREVENTIVNA IN KLINIČNA PREHRANA) - 2.