Cilji in kompetence
- Pridobiti teoretično in praktično znanje in veščine, potrebne za obravnavo posameznih motenj hranjenja.
Vsebina
Študentje se bodo seznanili z motnjami hranjenja, in sicer s klasičnimi in novodobnimi.
Seznanili se bodo z najnovejšimi pogledi na motnje hranjenja, ki narekujejo ustrezno obravnavo le-teh, pri čemer je vloga medicinskega osebja ključnega pomena.
Metode poučevanja in učenja
Predavanja (avditorno in učenje na daljavo), , vaje
Predvideni študijski rezultati - znanje in razumevanje
Znanje in razumevanje
- različnih oblik motenj hranjenja ter principov pristopa medicinskega osebja k tem.
Temeljni literatura in viri
- Sernec et al. Zbornik: Motnje hranjenja. Psihiatrična klinika Ljubljana. 2012.
- Peter Pregelj, Blanka Kores Plesničar, Martina Tomori, Bojan Zalar, Slavko Zihrl: Psihiatrija. Psihiatrična klinika Ljubljana. 2013.
- Prepoznava in obravnava duševnih motenj v otroštvu in mladostništvu. V: GREGORIČ, Alojz (ur.). Zbornik. Maribor: Splošna bolnišnica, 2006.
- Rutter et al. Rutter’s Child and Adolescent Psychiatry. 5th ed. Wiley-Blackwell. 2008
Pogoji za vključitev v delo oz. za opravljanje študijskih obveznosti
Ni pogojev za vključitev.
Pogoji za opravljanje študijskih obveznosti:
Pogoja za pristop k izpitu sta aktivno sodelovanje pri seminarskih vajah in priprava seminarske naloge