SLO | EN

Cilji in kompetence

Študent bo sposoben: • Uporabiti pridobljeno teoretično znanje in veščine napredne prakse zdravstvene nege v klinični praksi • Uporabiti metodo procesa zdravstvene nege • Oceniti resnost kroničnega obolenja • Uporabiti znanje o diagnostičnih in terapevtskih posegih • Načrtovati, izvesti in ovrednotiti načrt zdravstvene nege • Demonstrirati komunikacijske in voditeljske veščine

Vsebina

• študent spozna vodenje in management zdravstvene institucije in se vključuje v delo negovalnega in zdravstvenega tima, • pod vodstvom kliničnega mentorja prenaša teoretično znanje in veščine napredne prakse zdravstvene nege v klinično prakso za delo s kroničnimi bolniki, upoštevaje individualne potrebe bolnikov, • se vključuje v izvajanje negovalnih intervencij, • se nauči izvajati specifične negovalne intervencije pri kroničnem bolniku • se vključuje v diagnostično-terapevtske posege pri kroničnem bolniku.

Metode poučevanja in učenja

Metoda demonstracije Metoda ustnega razgovora Metoda praktičnih del Študij primera

Predvideni študijski rezultati - znanje in razumevanje

Študent bo sposoben • Demonstrirati sintezo teoretičnega znanja in praktičnih veščin za izvedbo celostne ocene zdravstvenega stanja in identifikacijo individualnih potreb kroničnega bolnika • Na osnovi dokazov kritično oceniti izsledke celostne ocene zdravstvenega stanja kroničnega bolnika • Razlikovati individualne potrebe pacientov glede na resnost kroničnega obolenj • Uporabiti znanje o diagnostičnih in terapevtskih posegih, vključno s farmakološkimi in nefarmakološkimi intervencijami, relevantnimi za kroničnega bolnika. • Ovrednotiti individualni načrt ZN pri kroničnem bolniku. • Ponazoriti uporabo komunikacijskih in voditeljskih veščin pri interakciji v interprofesionalnih timih za načrtovanje, izvajanje in vrednotenje zdravstvene nege

Predvideni študijski rezultati - Prenosljive/ključne spretnosti in drugi atributi

Kreativno reševanje problemov • Kritično razmišljanje • Komunikacijske veščine • Veščine odločanja • Voditeljske veščine • Uporaba dokazov in informacijske tehnologije v podporo aktivnostim v praksi • Refleksija profesionalne vloge

Temeljni literatura in viri

Obvezna/Mandatory: Tracy, M. F., O'Grady, E. T., 2018. Hamric and Hanson's Advanced Practice Nursing, 6th Edition, 2018, Saunders. Priporočena/Recommended: Košnik, M., Mrevlje, F., Štajer, D., Černelč, P., Koželj, M. et al. (2011). Interna medicina. 3. izdaja. Ljubljana: Littera Picta. Ivanuša A, Železnik D. 2008. Standardi aktivnosti zdravstvene nege.2.dop.izdaja.Maribor: Fakulteta za zdravstvene vede Zdravstvena nega: teorija in praksa internistične zdravstvene nege. Maribor: Visoka šola za zdravstvo; 2002. Musek, Janek. 2010. Psihologija življenja. Vnanje Gorice: Inštitut za psihologijo osebnosti. Poklicne kompetence in aktivnosti izvajalcev v dejavnosti zdravstvene nege, 2018. Zbornica zdravstvene in babiške nege Slovenije – Zveza strokovnih društev medicinskih sester, babic in zdravstvenih tehnikov Slovenije.

Pogoji za vključitev v delo oz. za opravljanje študijskih obveznosti

Pogoji za vključitev v delo: Pogojev ni. Pogoji za opravljanje študijskih obveznosti: Pogoj za priznanje obveznosti predmeta je pozitivna ocena mentorja v instituciji in opravljenih 170 ur kliničnih vaj. Prisotnsot se preverja.

  • doc. dr. AMADEUS LEŠNIK

  • Opravljene vaje: 100

  • : 170
  • : 10

  • slovensko
  • slovensko

  • ZDRAVSTVENA NEGA (INTEGRIRANA OBRAVNAVA KRONIČNIH BOLNIKOV V NAPREDNI ZDRAVSTVENI NEGI) - 2.