Cilji in kompetence
Študent bo:
-pridobil znanje, ki mu bo v pomoč pri delu z osebami z motnjami v duševnem razvoju na k osebi usmerjen način,
- razvil znanje o spreminjanju vzorcev fizičnega in duševnega zdravja med ljudmi z motnjami v duševnem razvoju,
- prepoznal vpliv, ki ga ima oseba z motnjami v duševnem razvoju kot družinski član
- seznanjen z delom in vlogo medicinske sestre na področju duševnih motenj,
- seznanjen z oceno sposobnosti in potreb za telesno in duševno zdravje ter potrebami oseb z motnjo v duševnem razvoju
Vsebina
Zdravstvena nega posameznikov z motnjami v duševnem razvoju,
Sodelovanje in učinkovita komunikacija ter ocenjevanje oseb z motnjami v duševnem razvoju, njihovih zmožnosti in potreb
Spremembe v življenjskih obdobjih ljudi z motnjami v duševnem razvoju
Raziskave o motnjah v duševnem razvoju
Metode poučevanja in učenja
Predavanja
Seminarske vaje
Klinične vaje
Predvideni študijski rezultati - znanje in razumevanje
Znanje in razumevanje:
Po zaključku tega predmeta bo študent sposoben:
-kritično razpravljati o ključnih značilnost motenj v duševnem razvoju,
-analizirati ključne pojme na področju motenj v duševnem razvoju,
-pokazati kritično razumevanje narave dela medicinske sestre na področju motenj v duševnem razvoju,
-pokazati razumevanje širše vloge medicinske sestre pri podpori posameznikov z motnjami v duševnem razvoju in njihove družine.
Temeljni literatura in viri
Temeljna literatura/Basic literature:
Barr, O. & Gates, B., 2019. Oxford handbook of learning and intellectual disability nursing. Oxford: Oxford Medical Publications.
Dodatna literatura/Additional literature:
Learning Disability Mortality Review (LeDeR) (2020) Annual report 2019. University of Bristol.
Varcarolis, E. M. & Fosbre, C. D., 2021. Essentials of psychiatric mental health nursing: a communication approach to evidence-based care. 4th ed. Amsterdam: Elsevier.
Pogoji za vključitev v delo oz. za opravljanje študijskih obveznosti
Pogoji za vključitev v delo:
Pogojev ni.
Pogoji za opravljanje študijskih obveznosti:
Pogoja za pristop k izpitu sta aktivno sodelovanje pri seminarskih vajah. Prisotnost se preverja.