SLO | EN

Cilji in kompetence

Študent bo: -pridobil znanje, ki mu bo v pomoč pri delu z osebami z motnjami v duševnem razvoju na k osebi usmerjen način, - razvil znanje o spreminjanju vzorcev fizičnega in duševnega zdravja med ljudmi z motnjami v duševnem razvoju, - prepoznal vpliv, ki ga ima oseba z motnjami v duševnem razvoju kot družinski član - seznanjen z delom in vlogo medicinske sestre na področju duševnih motenj, - seznanjen z oceno sposobnosti in potreb za telesno in duševno zdravje ter potrebami oseb z motnjo v duševnem razvoju

Vsebina

Zdravstvena nega posameznikov z motnjami v duševnem razvoju, Sodelovanje in učinkovita komunikacija ter ocenjevanje oseb z motnjami v duševnem razvoju, njihovih zmožnosti in potreb Spremembe v življenjskih obdobjih ljudi z motnjami v duševnem razvoju Raziskave o motnjah v duševnem razvoju

Metode poučevanja in učenja

Predavanja Seminarske vaje Klinične vaje

Predvideni študijski rezultati - znanje in razumevanje

Znanje in razumevanje: Po zaključku tega predmeta bo študent sposoben: -kritično razpravljati o ključnih značilnost motenj v duševnem razvoju, -analizirati ključne pojme na področju motenj v duševnem razvoju, -pokazati kritično razumevanje narave dela medicinske sestre na področju motenj v duševnem razvoju, -pokazati razumevanje širše vloge medicinske sestre pri podpori posameznikov z motnjami v duševnem razvoju in njihove družine.

Temeljni literatura in viri

Temeljna literatura/Basic literature: Barr, O. & Gates, B., 2019. Oxford handbook of learning and intellectual disability nursing. Oxford: Oxford Medical Publications. Dodatna literatura/Additional literature: Learning Disability Mortality Review (LeDeR) (2020) Annual report 2019. University of Bristol. Varcarolis, E. M. & Fosbre, C. D., 2021. Essentials of psychiatric mental health nursing: a communication approach to evidence-based care. 4th ed. Amsterdam: Elsevier.

Pogoji za vključitev v delo oz. za opravljanje študijskih obveznosti

Pogoji za vključitev v delo: Pogojev ni. Pogoji za opravljanje študijskih obveznosti: Pogoja za pristop k izpitu sta aktivno sodelovanje pri seminarskih vajah. Prisotnost se preverja.

  • doc. dr. LEONA CILAR BUDLER, mag. zdr. nege

  • Pisni izpit: 50
  • Ustno izpraševanje: 50

  • : 25
  • : 10
  • : 40
  • : 105

  • slovensko
  • slovensko

  • ZDRAVSTVENA NEGA (MENTALNO ZDRAVJE V NAPREDNI PRAKSI ZDRAVSTVENE NEGE) - 1.