SLO | EN

Cilji in kompetence

Študent bo: • razumel ključne pojme in osnovna načela komunikacije v psihologiji, • spoznal ključne komunikacijske značilnosti, • seznanil se s ključnimi veščinami komunikacije ali posredovanja, • seznanil se s teoretičnimi pristopi k komunikaciji, • spoznal etična načela v svetovanju in komunikaciji.

Vsebina

Komunikacija v zdravstveni negi Ovire v komunikaciji Medsebojni odnosi in komunikacija Reševanje konfliktov in mediacija Jezikovne in kulturne bariere v komunikaciji v zdravstvu Asertivna komunikacija

Metode poučevanja in učenja

Predavanja Seminarske vaje Klinične vaje

Predvideni študijski rezultati - znanje in razumevanje

Znanje in razumevanje: Po zaključku tega predmeta bo študent sposoben: • opredeliti teoretične in praktične okvirje komunikacije v psihologiji, • izbrati ključne komunikacijske značilnosti in veščine, • razumeti teoretične pristope k komunikaciji in etična načela v komunikaciji.

Temeljni literatura in viri

Temeljna literatura/Basic literature: Morrissey, J. & Callaghan, P., 2011. Communication skills for mental health nurses. Berkshire: McGraw-Hill Open University Press. Dodatna literatura/Additional literature: Hill, C. E., 2020. Helping skills: facilitating exploration, insight, and action. Washington: American Psychlogical association. Okun, B.F. & Kantrowitz, R.E., 2008. Effective helping. Interviewing and counseling techniques. Belmont: Thompson Brooks/Cole.

Pogoji za vključitev v delo oz. za opravljanje študijskih obveznosti

Ni pogojev za vključitev (prisotnost se ne preverja).

  • izr. prof. dr. IGOR AREH

  • Seminarska naloga: 50
  • Pisni izpit: 50

  • : 10
  • : 10
  • : 105

  • slovensko
  • slovensko