Cilji in kompetence
Študent bo:
• razumel ključne pojme in osnovna načela komunikacije v psihologiji,
• spoznal ključne komunikacijske značilnosti,
• seznanil se s ključnimi veščinami komunikacije ali posredovanja,
• seznanil se s teoretičnimi pristopi k komunikaciji,
• spoznal etična načela v svetovanju in komunikaciji.
Vsebina
Komunikacija v zdravstveni negi
Ovire v komunikaciji
Medsebojni odnosi in komunikacija
Reševanje konfliktov in mediacija
Jezikovne in kulturne bariere v komunikaciji v zdravstvu
Asertivna komunikacija
Metode poučevanja in učenja
Predavanja
Seminarske vaje
Klinične vaje
Predvideni študijski rezultati - znanje in razumevanje
Znanje in razumevanje:
Po zaključku tega predmeta bo študent sposoben:
• opredeliti teoretične in praktične okvirje komunikacije v psihologiji,
• izbrati ključne komunikacijske značilnosti in veščine,
• razumeti teoretične pristope k komunikaciji in etična načela v komunikaciji.
Temeljni literatura in viri
Temeljna literatura/Basic literature:
Morrissey, J. & Callaghan, P., 2011. Communication skills for mental health nurses. Berkshire: McGraw-Hill Open University Press.
Dodatna literatura/Additional literature:
Hill, C. E., 2020. Helping skills: facilitating exploration, insight, and action. Washington: American Psychlogical association.
Okun, B.F. & Kantrowitz, R.E., 2008. Effective helping. Interviewing and counseling techniques. Belmont: Thompson Brooks/Cole.
Pogoji za vključitev v delo oz. za opravljanje študijskih obveznosti
Ni pogojev za vključitev (prisotnost se ne preverja).