SLO | EN

Cilji in kompetence

Predmet bo študente uvedel v koncepte izboljševanja kakovosti in njihove uporabe na kliničnem področju skozi vpetost osebja in pacientov kot sooblikovalcev storitev ter njihovega izboljšanja. Študenti bodo razvili razumevanje načel iniciativ za izboljševanje kakovosti ter njihovih kritik ter kompetence za oblikovanje in izvajanje manj obsežnih lokalnih strategij za izboljševanje kakovosti.

Vsebina

1. Razvoj kliničnega izboljševanja kakovosti v zdravstvu in zdravstveni negi 2. Uporaba znanstvenih metod pri izboljševanju kakovosti v zdravstvu in zdravstveni negi 3. Ozadje vitkih principov in vitkega razmišljanja 4. Pripomočki in metode vitkih principov 5. Vitki principi v zdravstvu 6. Pristop produktivnega oddelka in uporaba na primeru

Metode poučevanja in učenja

e-Predavanja e-Seminar

Predvideni študijski rezultati - znanje in razumevanje

Po zaključku tega predmeta bo študent: 1. analiziral pristope in metode, ki jih uporablja znanost o izboljševanju kakovosti, ko se le-ti aplicirajo v kliničnih okoljih, 2. ocenil uporabnost metod in orodij, ki se uporabljajo pri vrednotenju uspešnosti izboljševanja kakovosti, 3. analizira pristope k vpetosti zaposlenih in pacientov, kot se to nanaša na merjenje uspešnosti izboljševanja kakovosti, 4. analiziral koncept in prakso iniciative Produktivnega oddelka.

Temeljni literatura in viri

Obvezna/Mandatory: Kordowicz, M., & Siriwardena, A. N. (2023). Quality improvement in healthcare: a guide for students and practitioners (str. X, 158). SAGE. Duffy, Joanne R., 2024. Quality caring in nursing and health systems : implications for clinicians, educators, and leaders. New York : Springer Publishing Priporočena/Recommended Domače in mednarodne strokovne in znanstvene publikacije s področja učne enote. Williams, B., Hibberd, C., Baldie, D., Duncan, E. A. S., Elders, A., Maxwell, M., Rattray, J. E., Cowie, J., Strachan, H., & Jones, M. C. (2021). Evaluation of the impact of an augmented model of The Productive Ward: Releasing Time to Care on staff and patient outcomes: a naturalistic stepped-wedge trial. BMJ quality & safety, 30(1), 27–37. https://doi.org/10.1136/bmjqs-2019-009821

Pogoji za vključitev v delo oz. za opravljanje študijskih obveznosti

Poznavanje temeljnih vsebin s področja učne enote.

  • red. prof. dr. JOHN STEPHEN WELLS

  • Research paper: 60
  • Oral examination: 40

  • : 5
  • : 10
  • : 165

  • slovensko, angleško
  • slovensko, angleško

  • ZDRAVSTVENA NEGA - 1.