SLO | EN

Cilji in kompetence

Študent bo: - sposoben oblikovati anketni vprašalnik - zasnovati postavke v anketnem vprašalniku - pojasniti validacijo - pojasniti metodo anketiranja

Vsebina

1. Uvod 2. Kaj je vprašanje? 3. Kako dobro je vaše vprašanje? 4. Kako dober je vprašalnik? 5. Načrtovanje vprašalnika 6. Razširjanje vprašalnika in zbiranje podatkov 7. Faktorska analiza 8. Teorija odgovora na postavko 9. ROC krivulja 10. Zaključek

Metode poučevanja in učenja

• E-predavanja, e-seminar

Predvideni študijski rezultati - znanje in razumevanje

Po zaključku tega predmeta bo študent sposoben: - Oceniti vsebinsko veljavnost - Psihometrično testirati anketni vprašalnik - Uporabiti multivariatne statistične analize - Pojasniti psihometrično Mokken metodo - Oblikovati anketni vprašalnik - Pojasniti metodo anketiranja

Predvideni študijski rezultati - Prenosljive/ključne spretnosti in drugi atributi

- Razvoj numeričnih veščin - Tehnološka pismenost

Temeljni literatura in viri

Obvezna/Mandatory: 1. GOSAK, Lucija, CILAR BUDLER, Leona, WATSON, Roger and ŠTIGLIC, Gregor, 2024, Advanced Quantitative Research Methods in Nursing [online]. 2024. Maribor : University of Maribor, University Press. [Accessed 20 August 2024]. ISBN 978-961-286-888-8. Retrieved from: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=eng&id=89527 Priporočena/Recommended: Domače in mednarodne strokovne in znanstvene publikacije s področja učne enote. Domestic and international professional and scientific publications in the field of learning units.

Pogoji za vključitev v delo oz. za opravljanje študijskih obveznosti

Ni posebnih pogojev za vključitev.

  • dr. ROGER WATSON

  • Sprotne naloge: 100

  • : 5
  • : 10
  • : 165

  • angleško
  • angleško

  • ZDRAVSTVENA NEGA - 1.