Cilji in kompetence
Študent bo spoznal:
• Koncept refleksije v zdravstveni negi
• Modele/ogrodja za refleksijo.
• Načrtovanje, poučevanje in vrednotenje refleksivne prakse
• Edukacijske strategije za razvoj refleksivne prakse v zdravstveni negi
Vsebina
Ozadje refleksije v zdravstveni negi
Definicija refleksije/Kaj je refleksija?
Modeli/ogrodja za refleksijo
Rezultati refleksije
Refleksivno pisanje
Razvoj refleksivnega portfolija
Načrtovanje, poučevanje in vrednotenje refleksivne prakse
Metode poučevanja in učenja
E-predavanja, e-seminarji
Predvideni študijski rezultati - znanje in razumevanje
Študent bo po zaključku tega predmeta:
• Izkaže sposobnosti refleksije in samozavedanja.
• Analizira svojo prakso z uporabo Rolfe et al’s (2010) ogrodja za refleksijo.
• Načrtovati uporabe refleksivne prakse v edukaciji zdravstvene nege
• Evalvira edukacijske strategije za razvoj refleksivne prakse v zdravstveni negi
Temeljni literatura in viri
Obvezna/Mandatory
Esterhuizen, P. 2022. Reflective Practice in Nursing - Transforming Nursing Practice. SAGE.
Priporočena/Recommended
Domače in mednarodne strokovne in znanstvene publikacije s področja učne enote.
Timmins, F. (2008) Making Sense of Portfolios McGrawHill Press, Open University Press.
Rolfe G. Jasper M. & Freshwater D. (2010) Critical Reflection In Practice: Generating Knowledge for Care (2nd ed) Palgrave Macmillan, Basingstoke.
Pogoji za vključitev v delo oz. za opravljanje študijskih obveznosti
Ni pogojev za vključitev
Podrobnosti o izvedbi in ocenjevanju Naloga-napisati refleksivni portfolij (2000 besed)