SLO | EN

Cilji in kompetence

Študent bo spoznal: • Koncept refleksije v zdravstveni negi • Modele/ogrodja za refleksijo. • Načrtovanje, poučevanje in vrednotenje refleksivne prakse • Edukacijske strategije za razvoj refleksivne prakse v zdravstveni negi

Vsebina

Ozadje refleksije v zdravstveni negi Definicija refleksije/Kaj je refleksija? Modeli/ogrodja za refleksijo Rezultati refleksije Refleksivno pisanje Razvoj refleksivnega portfolija Načrtovanje, poučevanje in vrednotenje refleksivne prakse

Metode poučevanja in učenja

E-predavanja, e-seminarji

Predvideni študijski rezultati - znanje in razumevanje

Študent bo po zaključku tega predmeta: • Izkaže sposobnosti refleksije in samozavedanja. • Analizira svojo prakso z uporabo Rolfe et al’s (2010) ogrodja za refleksijo. • Načrtovati uporabe refleksivne prakse v edukaciji zdravstvene nege • Evalvira edukacijske strategije za razvoj refleksivne prakse v zdravstveni negi

Temeljni literatura in viri

Obvezna/Mandatory Esterhuizen, P. 2022. Reflective Practice in Nursing - Transforming Nursing Practice. SAGE. Priporočena/Recommended Domače in mednarodne strokovne in znanstvene publikacije s področja učne enote. Timmins, F. (2008) Making Sense of Portfolios McGrawHill Press, Open University Press. Rolfe G. Jasper M. & Freshwater D. (2010) Critical Reflection In Practice: Generating Knowledge for Care (2nd ed) Palgrave Macmillan, Basingstoke.

Pogoji za vključitev v delo oz. za opravljanje študijskih obveznosti

Ni pogojev za vključitev

  • red. prof. dr. FIONA TIMMINS

  • Portfolio: 100

  • : 5
  • : 10
  • : 165

  • angleško
  • angleško

  • ZDRAVSTVENA NEGA - 1.