SLO | EN

Cilji in kompetence

Študent bo sposoben: • učinkovito komunicirati z osebami z motnjami v duševnem razvoju. • identificirati in obravnavati ovire pri zdravstveni oskrbi, s katerimi se srečujejo osebe z motnjami v duševnem razvoju. • sodelovati z osebami z motnjami v duševnem razvoju in njihovimi družinami • podpirati vključevanje oseb z motnjami v duševnem razvoju v raziskave

Vsebina

• Narava motenj v duševnem razvoju • Komunikacijske potrebe oseb z motnjami v duševnem razvoju • Neenakosti v zdravju in neenakosti, ki jih doživljajo ljudje z motnjami v duševnem razvoju • Partnerstvo pri delu z osebami z motnjami v duševnem razvoju in njihovimi družinami • Raziskave in osebe z motnjami v duševnem razvoju

Metode poučevanja in učenja

e-Predavanja e- Seminarji

Predvideni študijski rezultati - znanje in razumevanje

Znanje in razumevanje: Po zaključku učne enote bo študent sposoben: • opisati naravo motenj v duševnem razvoju in vpliv na posameznike. • analizirati dejavnike, ki vplivajo na zdravje in dobro počutje oseb z motnjami v duševnem razvoju. • komentirati, kako prilagoditi komunikacijo potrebam oseb z motnjami v duševnem razvoju. • oceniti, kako je mogoče osebe z motnjami v duševnem razvoju vključiti v raziskavo

Temeljni literatura in viri

Obvezna/Mandatory: Atherton, H. And Crickmore, D. (eds) (2022) Intellectual Disabilities Towards Inclusion, 7th edition. Elsevier. Priporočena/Recommended: Domače in mednarodne strokovne in znanstvene publikacije s področja učne enote. Gates, B. and Barr, O. (eds) (2018) Oxford Handbook of Learning and Intellectual Disability Nursing, 2nd edition. Oxford: Oxford University Press http://www.intellectualdisability.info/intellectual-disability (a peer reviewed website that contains a wide range of information regarding intellectual disabilities)

Pogoji za vključitev v delo oz. za opravljanje študijskih obveznosti

Ni pogojev za vključitev.

  • Esej: 100

  • : 5
  • : 10
  • : 165

  • angleško
  • angleško

  • ZDRAVSTVENA NEGA - 1.