Cilji in kompetence
Študent bo sposoben:
• učinkovito komunicirati z osebami z motnjami v duševnem razvoju.
• identificirati in obravnavati ovire pri zdravstveni oskrbi, s katerimi se srečujejo osebe z motnjami v duševnem razvoju.
• sodelovati z osebami z motnjami v duševnem razvoju in njihovimi družinami
• podpirati vključevanje oseb z motnjami v duševnem razvoju v raziskave
Vsebina
• Narava motenj v duševnem razvoju
• Komunikacijske potrebe oseb z motnjami v duševnem razvoju
• Neenakosti v zdravju in neenakosti, ki jih doživljajo ljudje z motnjami v duševnem razvoju
• Partnerstvo pri delu z osebami z motnjami v duševnem razvoju in njihovimi družinami
• Raziskave in osebe z motnjami v duševnem razvoju
Metode poučevanja in učenja
e-Predavanja
e- Seminarji
Predvideni študijski rezultati - znanje in razumevanje
Znanje in razumevanje:
Po zaključku učne enote bo študent sposoben:
• opisati naravo motenj v duševnem razvoju in vpliv na posameznike.
• analizirati dejavnike, ki vplivajo na zdravje in dobro počutje oseb z motnjami v duševnem razvoju.
• komentirati, kako prilagoditi komunikacijo potrebam oseb z motnjami v duševnem razvoju.
• oceniti, kako je mogoče osebe z motnjami v duševnem razvoju vključiti v raziskavo
Temeljni literatura in viri
Obvezna/Mandatory:
Atherton, H. And Crickmore, D. (eds) (2022) Intellectual Disabilities Towards Inclusion, 7th edition. Elsevier.
Priporočena/Recommended:
Domače in mednarodne strokovne in znanstvene publikacije s področja učne enote.
Gates, B. and Barr, O. (eds) (2018) Oxford Handbook of Learning and Intellectual Disability Nursing, 2nd edition. Oxford: Oxford University Press
http://www.intellectualdisability.info/intellectual-disability (a peer reviewed website that contains a wide range of information regarding intellectual disabilities)
Pogoji za vključitev v delo oz. za opravljanje študijskih obveznosti
Ni pogojev za vključitev.