SLO | EN

Cilji in kompetence

? Seznaniti študenta s kvalitativnim raziskovanjem ? Seznaniti študenta z metodami in tehnikami kvalitativnega raziskovanja v poslovnem okolju ? Usposobiti študenta za samostojno: o postavljanje ciljev kvalitativnega raziskovanja, o načrtovanje kvalitativnega raziskovanja, o izvajanje kvalitativnega raziskovanja in o vrednotenje rezultatov kvalitativnega raziskovanja.

Vsebina

1. Uvod v kvalitativno raziskovanje 2. Pozitivistični in fenomenološki pristop k raziskovanju 3. Metode kvalitativnega raziskovanja a. Študija primera b. Etnografsko in netnografsko raziskovanje c. Utemeljena teorija d. Akcijsko raziskovanje 4. Metode in tehnike zbiranja kvalitativnih podatkov a. Spraševanje i. Ankete ii. Intervjuji iii. Fokusna akupina b. Opazovaje i. Opazovanje z udeležbo ii. Opazovanje brez udeležbe c. Uporaba dokumentov in drugih gradiv i. Pisni in slušni dokumenti ii. Vizualni dokumenti iii. Drugi material d. Projekcijske preizkušnje 5. Analiziranje kvalitativnih podatkov 6. Etični vidiki v kvalitativnem raziskovanju

Metode poučevanja in učenja

Interaktivna predavanja Obravnava študijskih primerov. Aktivno raziskovalno delo, diskusija. Reševanje problemov.

Predvideni študijski rezultati - znanje in razumevanje

Znanje in razumevanje Ravena znanja – študent bo: ? imel široko in poglobljeno poznavanje kvalitativnega raziskovanja na področju poslovnih ved. Etični vidik – študent bo: ? znal samostojno etično presojat in reševat etične dileme na področju kvalitativnega raziskovanja v poslovnem okolju. Metodološki vidik – študent bo: ? imel poglobljeno znanje na področju uporabe metod in tehnik kvalitativnega raziskovanja, ? znal za izbrani raziskovalni primer samostojno izbrati raziskovalni pristop, ustrezno metodo in tehniko s področja kvalitativnega raziskovanja, ? znal samostojno uporabiti nekatere metode kvalitativnega raziskovanja. Kognitivne in intelektualne veščine Študent bo: ? Raven analize – sposoben analizirati raziskovalni problem na eni, posamezne metode in tehnike kvalitativnega raziskovanja na drugi strani in najti ustrezno kombinacijo, primerno specifičnemu raziskovalnemu problemu. ? Raven evaluacije – sposoben kritično presoditi in ovrednotiti različne metode in tehnike kvalitativnega raziskovanja glede primernosti uporabe v specifičnem raziskovalnem problemu. ? Raven aplikacije – samostojen pri načrtovanju raziskave in reševanju raziskovalnih problemov z uporabo metod in tehnik kvalitativnega raziskovanja. Ključne/prenosljive veščine in spretnosti Študent bo: ? obvladal delo v skupini, ? znal uporabljati celoten nabor študijskih virov, ? samokritičen in kritičen do drugih, ? sposoben podpirati napredovanje drugih ter ? sposoben spremljati lasten napredek. Praktične veščine ? Uporaba veščin: študent je sposoben delovati v kompleksnih in nenapovedanih, posebnih okoliščinah, ki se lahko pojavijo v raziskovanju. ? Avtonomija pri uporabi sposobnosti: v kompleksnih in neznanih situacijah je študent sposoben samostojno profesionalno ter odgovorno delovati.

Temeljni literatura in viri

? Myers M.D. 2020. Qualitative research in business & management. SAGE, London Dodatna literatura in viri ? Eriksson P., Kovalainen A. 2015. Qualitative Methods in Business Research. SAGE, London ? Belk R. W. 2006. Handbook of qualitative research methods in marketing. Edward Elgar, Cheltenham ? Silverman D. 2000. Doing Qualitative Research. SAGE, London ? Gradivo, ki ga pripravi nosilec predmeta

  • red. prof. dr. BORUT MILFELNER, univ. dipl. ekon.

  • Seminarska naloga: 70
  • Ustna predstavitev: 30

  • : 8
  • : 82

  • slovensko
  • slovensko

  • EKONOMSKE IN POSLOVNE VEDE - 1.