SLO | EN

Vsebina

• globalizacija, konkurenčnost in teorije razvoja mednarodnega podjetja • geneza razvoja konceptov globalnega trženja • modeli internacionalizacije in mednarodna rast podjetja • institucionalni kontekst in geografska konfiguracija verige vrednosti podjetja • strateško upravljanje mednarodnega trženja v mednarodnih podjetjih • razvojne faze trgov in strategije mednarodne ekspanzije podjetja • strategije razvoja globalne tržne pozicije podjetja • modeli razvoja porabniškega in medorganizacijskega globalnega trženja

Metode poučevanja in učenja

- predavanja in razprave - mentorstvo izbranega raziskovalnega projekta - individualen študij

Predvideni študijski rezultati - znanje in razumevanje

Znanje in razumevanje: Študent: - zna pojasniti vpliv globalizacije trgov na razvoj mednarodnega podjetja - zna opisati vzvode konkurenčnosti podjetja v obdobju globalizacije trgov - zna razložiti alternativne strategije mednarodne ekspanzije podjetja - zna opisati koncepte razvoja multinacionalnih družb - zna pojasniti povezave med fazami razvoja trgov in mednarodno ekspanzijo podjetja - zna pojasniti vpliv institucionalnega konteksta na geografsko konfiguracijo verige vrednosti podjetja - zna razložiti alternativne strategije razvoja globalne tržne pozicije podjetja - zna predstaviti strateške vidike upravljanja mednarodnega trženja - zna razložiti modele razvoja porabniškega in medorganizacijskega globalnega trženja - zna opisati kompleksnost in kontekstualni značaj globalnega trženja in mednarodne strategije podjetja - zna uporabiti teoretična spoznanja o globalnem trženju in internacionalizaciji podjetja v empiričnih raziskavah - zna analizirati podatke in informacije o globalnem trženju in internacionalizaciji podjetja ter oblikovati in interpretirati nove ugotovitve Kognitivne/intelektualne veščine: Študent: - je sposoben raziskovati tematike predmeta - je sposoben pojasniti dinamične vidike mednarodne strategije podjetja - je sposoben oblikovati relevantne parametre pri izboru raziskovalnih problemov v sklopu tematik predmeta - je sposoben oblikovati konceptualne in empirične modele v raziskovalnem procesu tematik predmeta Ključne/prenosljive veščine: Študent: - je sposoben samostojno/timsko raziskovati - je sposoben oblikovati relevantna raziskovalna vprašanja - je sposoben poiskati relevantno literaturo in vire podatkov - je sposoben strukturirati raziskovalna spoznanja - je sposoben komunicirati o raziskovalnih rezultatih Praktične veščine: - je zmožen organizirati raziskovalni proces in izvajati raziskovalne projekte - je zmožen pisati znanstvena in strokovna besedila - je zmožen primerjati znanstvena spoznanja - je zmožen aplicirati pridobljena znanstvena spoznanja

Temeljni literatura in viri

Obvezna študijska literatura/Compulsory Textbooks: 1. Hollensen, Svend 2020. Global Marketing. 8th Ed. Harlow, UK: Pearson Education. 2. Korez Vide, Romana. 2021. Drsnice predavanj. Dopolnilna študijska literatura/Additional Textbooks: • Daniels, John D., Radebaugh, Lee H. in Sullivan, Daniel D. 2019. International Business: Environments and Operations. 16th Edition. 16th Ed. Harlow, UK: Pearson Education (izbrana poglavja). Nabor relevantnih znanstvenih člankov.

  • izr. prof. dr. ROMANA KOREZ VIDE, univ. dipl. ekon.

  • Raziskov. projekt / semin.naloga: 50
  • Ustni izpit: 50

  • : 8
  • : 172

  • slovensko
  • slovensko

  • EKONOMSKE IN POSLOVNE VEDE - 1.
  • EKONOMSKE IN POSLOVNE VEDE - 2.