SLO | EN

Cilji in kompetence

Študenti bodo razumeli razsežnosti managementa informatike v podjetjih in bodo razvili poglobljeno poznavanje pristopov, metod in tehnik načrtovanja, organiziranja in nadzora različnih področij informacijskih resursov. Znali bodo analizirati managementske koncepte in modele organiziranja informatike ter sklepati o vlogah in odgovornostih posameznikov. Sposobni bodo raziskovati različne vidike managementskih konceptov in pri tem sodelovati v skupinah, uporabljati informacijske vire in infrastrukturo ter biti pri tem samostojni Študenti bodo znali pripraviti in izvesti raziskavo managementskih konceptov na področju informatike kot terensko raziskavo ali kot raziskavo primera.

Vsebina

• Vidiki managementa informatike • Strateško načrtovanje informacijske podpore poslovanja • Strateško načrtovanje tehnološke infrastrukture • Modeli orgnaniziranja informatike • Koncepti managementa organizacijskih enot za zagotavljanje informacijskih storitev • Modeli nadzora informatike • Vloge in odgovornosti pri managementu informatike • Vidiki in razsežnosti metod in tehnik managementa informacijskih projektov • Vidiki in razsežnosti management kakovosti informacijskih storitev • Vidiki in razsežnosti managementa zagotavljanja varnosti informatike

Metode poučevanja in učenja

• predavanja • usmerjanje samostojnega raziskovanja kandidata

Predvideni študijski rezultati - znanje in razumevanje

Znanje in razumevanje Študenti bodo: ? osvojili poglobljeno in sistematično razumevanje managementa informatike ? znali analizirati in obvladovati etične vidike managementa informatike ter bodo znali proaktivno sodelovati z drugimi pri oblikovanju rešitev ? pridobili celovito razumevanje tehnik in metod za izvedbo terenskih raziskav in raziskav primerov na področju managementa infomatike Kognitivne/Intelektualne veščine Študenti bodo: ? znali kritično analizirati, obvladovati kompleksnost in nepopolnost podatkov oz. nasprotij na področju managementskih konceptov na področju informatike ? oblikovali nove pristope k proučevanju obstoječih konceptov (npr. COBIT, ITIL) )na način, ki lahko doprinese k razvoju managementa informatike ? pridobili konceptualno razumevanje na višjih ravneh in zmožnosti kritičnega razmišljanja, na osnovi katerega bodo v stanju samostojno ocenjevati raziskovanje paradigm in modelov managementa informatike in bodo v stanju razpravljati o alternativnih pristopih na tem področju ? znali delovati samostojno in oblikovati originalne rešitve na področju managementskih konceptov s področja managementa informatike Ključne/prenosljive veščine in spretnosti Študenti bodo: ? znali voditi skupine in sodelovati v njih pri pripravi managemenstkih raziskav na področju informatike ? v stanju uporabljati širok nabor učnih virov ? pridobili zmožnost samorefleksije in izboljševanja delovanja pri managementu informacijskih virov ? se bodo naučili samostojno in kompetentno inovativno raziskovati paradigme in managementske koncepte ? neodvisni in samokritični ter bodo vodili in podpirali učenje drugih v smisli kontinuiranega strokovnega razvoja ? v stanju celovito in kontinuirano komunicirati z drugimi strokovnjaki poslovne informatike in drugih poslovnih področij ter bodo pridobili zmožnosti uspešnih svetovalcev na področju managementa informaatike ? lahko nadaljevali svoje izobraževanje samostojno v okviru poslovne informatike na področjih drugih poslovnih funkcij Praktične veščine Študenti bodo: ? v stanju delovati v kompleksnih in nepredvidljivih situacijah ter bodo pregled o dobrih praksah področja ? postali strokovnjaki na področju managementa informatike ? obvladali tehnike tekoče in natančno ter učinkovito oz. se bodo v stanju prilagajati novim situacijam

Temeljni literatura in viri

Andersen I., Borum F., Kristensen P.H., Karnoe P: On the Art of Doing Field Studies, Handelskolens Forlag, 1995 Yin R.K.: Case Study Research – Design and Methods; SAGE Publications, 2003 Van Grembergen W., De Haes S.: Enterprise Governance of Information Technology, Springer, 2009 Brand K., Boonen H.: IT Governance based on COBIT 4.1, Van Haren Publishing, 2007 Baan P. (ed.): Enterprise Information Management, Springer 2013

  • red. prof. dr. SAMO BOBEK, univ. dipl. ekon.

  • Pisni izpit: 50
  • Seminarska naloga: 50

  • : 8
  • : 172

  • slovensko
  • slovensko

  • EKONOMSKE IN POSLOVNE VEDE - 1.
  • EKONOMSKE IN POSLOVNE VEDE - 2.