Cilji in kompetence
Študenti pri predmetu:
1. Podati znanje na področju sinteze in vrednotenja merskih lestvic (instrumentov) in merskih modelov.
2. Predstaviti različne vrste merskih lestvic (formativne in reflektivne).
3. Naučiti študente analizirati veljavnost in zanesljivost merskih instrumentov v marketingu.
4. Naučijo študente zasnovati, analizirati in ovrednotiti i strukturne in merske modele v marketingu.
Metode poučevanja in učenja
- Klasična predavanja,
- Delo na praktičnih primerih
- Uporaba programske opreme
Predvideni študijski rezultati - znanje in razumevanje
Znanje in razumevanje
Študent:
? Zna izdelati veljaven in zanesljiv merski instrument za merjenje z manifestnimi in latentnimi spremenljivkami
? Zna izdelati, analizirati in ovrednotiti strukturne in merske modele
? Zna interpretirati rezultate na osnovi merskega modela.
Kognitivne/Intelektualne veščine
Študent:
? Razvije zahtevnejše veščine na področju vrednotenja in analize marketinških podatkov
? Razvije zahtevnejše veščine na področju uporabe tehnik modeliranja za analizo marketinških podatkov
Predvideni študijski rezultati - Prenosljive/ključne spretnosti in drugi atributi
Ključne/prenosljive veščine in spretnosti
Študent:
? Nadgradi matematične in statistične veščine.
? Nadgradi računalniške veščine z uporabo računalniške programske opreme..
? Nadgradi veščine na področju reševanja problemov.
Praktične veščine
Študent:
? Je sposoben modelsko zasnovati in reševati kompleksne marketinške odločitvene probleme v organizacijah.
Podrobnosti o izvedbi in ocenjevanju - Seminarski projekt 50
- Ustni izpit 50
Študent opravi izpit, ko je vsak del preverjanja znanja in izdelkov pozitiven.