SLO | EN

Cilji in kompetence

Študenti pri predmetu: 1. Podati znanje na področju sinteze in vrednotenja merskih lestvic (instrumentov) in merskih modelov. 2. Predstaviti različne vrste merskih lestvic (formativne in reflektivne). 3. Naučiti študente analizirati veljavnost in zanesljivost merskih instrumentov v marketingu. 4. Naučijo študente zasnovati, analizirati in ovrednotiti i strukturne in merske modele v marketingu.

Metode poučevanja in učenja

- Klasična predavanja, - Delo na praktičnih primerih - Uporaba programske opreme

Predvideni študijski rezultati - znanje in razumevanje

Znanje in razumevanje Študent: ? Zna izdelati veljaven in zanesljiv merski instrument za merjenje z manifestnimi in latentnimi spremenljivkami ? Zna izdelati, analizirati in ovrednotiti strukturne in merske modele ? Zna interpretirati rezultate na osnovi merskega modela. Kognitivne/Intelektualne veščine Študent: ? Razvije zahtevnejše veščine na področju vrednotenja in analize marketinških podatkov ? Razvije zahtevnejše veščine na področju uporabe tehnik modeliranja za analizo marketinških podatkov

Predvideni študijski rezultati - Prenosljive/ključne spretnosti in drugi atributi

Ključne/prenosljive veščine in spretnosti Študent: ? Nadgradi matematične in statistične veščine. ? Nadgradi računalniške veščine z uporabo računalniške programske opreme.. ? Nadgradi veščine na področju reševanja problemov. Praktične veščine Študent: ? Je sposoben modelsko zasnovati in reševati kompleksne marketinške odločitvene probleme v organizacijah.

  • red. prof. dr. BORUT MILFELNER, univ. dipl. ekon.

  • Seminarsko delo – projekt: 50
  • Ustni izpit: 50

  • : 8
  • : 172

  • slovensko
  • slovensko

  • EKONOMSKE IN POSLOVNE VEDE - 1.
  • EKONOMSKE IN POSLOVNE VEDE - 2.