Cilji in kompetence
Cilji predmeta so:
• opredeliti in razumeti komuniciranje, komunikacijske procese in modele v kontekstu logistike in oskrbovalnih verig,
• razumeti pomen tržnega komuniciranja v logistiki in oskrbovalnih verigah in ga implementirati v logistične procese,
• razumeti pomen kriznega komuniciranja v logistiki in oskrbovalnih verigah in ga implementirati v logistične procese,
• razumeti pomen medkulturnega komuniciranja v logistiki in oskrbovalnih verigah in sposobnost uporabe tega znanja na realnih primerih.
Kompetence, ki jih študentje pridobijo:
• sposobnost implementacije in evalvacije komunikacijskih procesov in modelov v logistiki in oskrbovalnih verigah,
• sposobnost ustreznega vedenja v logistiki in oskrbovalnih verigah v medkulturnem okolju, v kriznih situacijah in s stališča tržnega komuniciranja,
• se usposobijo v praksi uporabljati pridobljeno teoretično znanje.
Vsebina
• Komunikacijski procesi in modeli
• Organizacijsko komuniciranje (interno komuniciranje, eksterno komuniciranje, pomembnost obojega v logistiki in oskrbovalnih verigah)
• Komuniciranje in odnosi v oskrbovalnih verigah (pomen komuniciranje v oskrbovalnih verigah, dejavniki grajenja odnosov v oskrbovalnih verigah)
• Tržno komuniciranje (definiranje tržnega komuniciranja, modeli tržnega komuniciranja, pomen tržnega komuniciranja v oskrbovalnih verigah)
• Krizno komuniciranje (krizno komuniciranje v logistiki in oskrbovalnih verigah)
• Multikulturno komuniciranje (Hofstedova dimenzija kultur in povezava z medkulturnim komuniciranjem)
Metode poučevanja in učenja
Predavanja: pri predavanjih študent spozna teoretične vsebine predmeta. Del predavanj se izvaja na klasični način v predavalnici, del pa v obliki e-predavanj (e-predavanja se lahko izvajajo na videokonferenčni način ali s pomočjo posebej v ta namen didaktično pripravljenih e-gradiv v virtualnem elektronskem učnem okolju).
Vaje: pri vajah študent utrdi teoretično znanje in spozna aplikativne možnosti. Del vaj se izvaja na klasični način v predavalnici, del pa v obliki e-vaj (e-vaje se lahko izvajajo na videokonferenčni način ali s pomočjo posebej v ta namen didaktično pripravljenih e-gradiv v virtualnem elektronskem učnem okolju).
Predvideni študijski rezultati - znanje in razumevanje
Študent bo znal:
• uporabiti in evalvirati komuniciranje v logistiki in oskrbovalnih verigah,
• uporabiti in evalvirati tržno komunikacijske procese v logistiki in oskrbovalnih verigah,
• uporabiti in evalvirati krizno komuniciranje v logistiki in oskrbovalnih verigah,
• uporabiti in evalvirati medkulturno komuniciranje v logistiki in oskrbovalnih verigah.
Temeljni literatura in viri
Hofstede, G. J., Pedersen, P., Hofstede G. H. (2006). Komuniciranje: raziskovanje kulture: primeri, vaje in simulacije. Ljubljana: Družba Piano.
Moran, R. T., Harris, P. R. & Moran S. V. (2007). Managing Cultural Differences: Global Leadership Strategies for the 21st Century. Amsterdam: Elsevier Butterworth-Heinemann.
Hofstede G. & Hofstede G. J. (2005). Cultures and Organizations: Software of the Mind. New York: McGraw-Hill.
Neuliep, J. W. (2011). Intercultural Communication. A Contextual Approach. 5th edition. London: Sage Publications.
Schneider- Flaig S. (2010). Veliki novi bonton, primerno vedenje za vsako priložnost. Ljubljana: Mladinska knjiga.
Gesteland, R. R. (1999) Cross-Cultural Business Behaviour, Second Edition, Copenhagen: Copenhagen Business School Press.
Clayton, P. (2004). Poslovna govorica telesa, naša prednost in priložnost. Ljubljana: Prešernova družba.
Treven, S. (2001). Mednarodno organizacijsko vedenje. Ljubljana: GV založba.
Pogoji za vključitev v delo oz. za opravljanje študijskih obveznosti
Ni pogojev.
Opombe
Način (pisni izpit, ustno izpraševanje, naloge, projekt)
• Pisni izpit 60%
• Vaje 10%
• Seminarska naloga 20%
• Naloge pri e-predavanjih in e-vajah 10%