Cilji in kompetence
Cilji:
• Študenti samostojno načrtujejo digitalno komunikacijo za podjetje
• Študenti so usposobljeni voditi poslovno komunikacijo na družbenih omrežjih
• Študenti znajo samostojno izdelati vsebinski in terminski načrt
• Študenti znajo pripraviti ustrezno poročilo za spremljanje učinkovitosti digitalnega komuniciranja
Kompetence:
• Razumeti celostno sliko digitalne komunikacije
• Predstaviti pomen digitalnega komuniciranja za podjetje
• Opisati osnovne pojme digitalnega komuniciranja
• Razložiti razlike med digitalnimi kanali
• Diferencirati namen posameznega kanala
• Izdelati osnovno strategijo digitalnega komuniciranja
• Izdelati vsebinski in terminski načrt
• Ustvariti besedilo in slikovno gradivo za različne digitalne kanale
• Uporabiti orodje Canva za urejanje slikovnega materiala za družbena omrežja
• Pripraviti osnutek poročila za merjenje uspešnosti
Vsebina
• Digitalno komuniciranje - osnove
• Ključni pojmi digitalnega komuniciranja
• Kako pripraviti strategijo digitalne komunikacije za podjetje
• Trendi digitalnega komuniciranja
• Digitalni kanali – tipi in posebnosti
• Spletni iskalniki
• Komuniciranje na spletnih straneh
• Komuniciranje na družbenih omrežjih
• Email marketing in komuniciranje
• Spletno oglaševanje
• Spletni blogi
• Vsebinski marketing
• Vplivnostni marketing
• Spletna analitika in poročanje
Metode poučevanja in učenja
• Predavanja
• Gostujoče predavanje
• Seminarji
• Primeri dobrih praks
• Domače naloge
Predvideni študijski rezultati - znanje in razumevanje
Znanje in razumevanje:
Predvideni študijski rezultati študenta se kažejo v:
• Predstavijo pomen digitalnega komuniciranja za podjetje
• Definirajo osnovne pojme digitalnega komuniciranja
• Poznajo in razložijo razlike med digitalnimi kanali
• Pojasnijo namen posameznega kanala
• Ustvarijo osnovno strategijo digitalnega komuniciranja
• Izdelajo vsebinski in terminski načrt
• Oblikujejo besedilo in slikovno gradivo za različne digitalne kanale
• Uporabijo orodje Canva za urejanje slikovnega materiala za družbena omrežja
• Pripravijo osnutek poročila za merjenje uspešnosti
Temeljni literatura in viri
E-knjige: / E-books:
DIGITAL MARKETER - Ultimate-Guide-To-Digital-Marketing, dostopno na https://www.digitalmarketer.com/digital-marketing/,
MARKETO, The Definitive Guide to Digital Advertising, dostono na https://www.marketo.com/definitive-guides/digital-advertising/,
MARKETO, The Definitive Guide to Engaging Content Marketing, dostopno na https://www.marketo.com/definitive-guides/engaging-email-marketing/,
MARKETO, The Definitive Guide to Social Media Marketing, dostopno na https://www.marketo.com/definitive-guides/the-definitive-guide-to-social-media-marketing/.
Spletne povezave / web pages:
https://education.hootsuite.com/,
https://academy.hubspot.com/,
https://learndigital.withgoogle.com/digitalgarage.
»Seznam dodatnih študijskih materialov in revij bo razdeljen študentom ob začetku predavanj.
A list of additional study materials (published texts, journals, etc.) will be distributed when the module begins.«
Pogoji za vključitev v delo oz. za opravljanje študijskih obveznosti
Za vključitev v delo ni pogojev.
Podrobnosti o izvedbi in ocenjevanju Pisni izpit 40%
Skupinska projektna naloga 60%
Da je končna ocena učne enote pozitivna, mora biti vsak posamezni sklop ocene pozitiven.