SLO | EN

Cilji in kompetence

Študent bo: - spoznal uporabo teorije supervizije kot pomoč pri reagiranju v posebnih in obremenilnih situacijah. - spoznal različne modele in pristope v superviziji v zdravstveni negi. - sposoben prepoznati pogoje potrebne za supervizijo in znal uporabiti intervizijo.

Vsebina

Opredelitev pojmov, ki se uporabljajo v superviziji Zgodovinski razvoj supervizije Predstavitev supervizijske metode in njen razvoj Elementi supervizijskega procesa Pogoji za supervizijo Supevizijski procesi Razvojno edukativni model supervizije Supervizija v zdravstveni negi Modeli in vrste supervizije v zdravstveni negi Področja delovanja v zdravstveni negi Obremenitve delavcev v zdravstveni negi Etika v superviziji Intervizija

Metode poučevanja in učenja

Uporabijo se učne metode: predavanje, razlaga, pogovor, delo s teksti, pisna dela, demonstracije, delo v manjših skupinah, individualno delo, igra vlog, študije primerov.

Predvideni študijski rezultati - znanje in razumevanje

Znanje in razumevanje: Študent bo po zaključku predmeta sposoben: - opisati teorijo supervizije kot pomoč pri reagiranju v posebnih, obremenilnih situacijah. - Izvajajo profesionalno ravnanje v stiku s pacientom in sodelavci. - Ocenijo potrebo po superviziji. - Reflektirati lastna stališča in ravnanja v zdravstveni negi. Knowledge and Understanding:

Predvideni študijski rezultati - Prenosljive/ključne spretnosti in drugi atributi

Študent pridobljena znanja uporabi v praksi zdravstvene nege.

Temeljni literatura in viri

Temeljna literatura: • Kobolt, A. (2004). Metode in tehnike supervizije. Ljubljana: Pedagoška fakulteta. • Miloševič Arnold, V. et al (1999). Supervizija - znanje za ravnanje: priročnik za supervizijo kot proces učenja za strokovno ravnanje in osebni razvoj. Ljubljana: Socialna zbornica Slovenije. Dodatna literatura: • Gopee, N., 2018. Supervision & mentoring in healthcare. London; Thousand Oaks: Sage. • Poštuvan, V. ed., 2020. Znanja, spretnosti in kompetence na področju duševnega zdravja : izbrane teme za psihologe in njim sorodne poklice. Koper : Založba Univerze na Primorskem http://www.hippocampus.si/ISBN/978-961-6963-17-6.pdf (prosti dostop) • Hawkins, P. & Shohet, R. (2000). Supervision in the helping professions: an individual, group and organizational approach. Buckingham, Philadelphia: Open University. • Kobolt, A. (2010). Supervizija in koučing. Ljubljana: Pedagoška fakulteta: Zavod Republike Slovenije za šolstvo.

Pogoji za vključitev v delo oz. za opravljanje študijskih obveznosti

nI POGOJEV

Opombe

Skupna ocena sestoji iz obeh pozitivno ocenjenih obveznosti.

  • doc. dr. KLAVDIJA ČUČEK TRIFKOVIČ, prof. zdr. vzg.

  • Pisni izpit: 70
  • Seminarska naloga: 30

  • : 10
  • : 15
  • : 30
  • : 35

  • slovensko
  • slovensko