SLO | EN

Cilji in kompetence

Cilji in kompetence študijskih vsebin so usmerjeni v: • spoznavanje modeliranja poslovnih procesov in priprave simulacij . • Opredelitev zahtev in izdelava scenarijev za simulacije s področja zdravstvene nege. • Prepoznavanje novih možnosti uporabe simulacij z namenom čim bolj kakovostne oskrbe pacienta in zniževanja porabe virov in časa. • Poznavanje tehnologij za izvedbo simulacij. Študente bomo pripravili za delo z medicinskimi pripomočki, ki jih bodo srečevali v kliničnem okolju. Prenesljive/ključne spretnosti in drugi atributi: Uporaba računalniških simulacij za razumevanje fizioloških in patofizioloških procesov.

Vsebina

Predstavljamo nove tehnologije v zdravstvu, kot tudi nove načine poučevanja. Študenti bodo pridobili znanja s področja tehnologije, simulacij, simulatorjev, interaktivnega izobraževanja, modeliranja, kot tudi na problemih temelječem se načinu učenja in na dokazih temelječi se zdravstveni negi.

Metode poučevanja in učenja

- Predavanja (avditorno in oblika učenja na daljavo), - v simulacijskem centru bodo uporabljani scenariji za simuliranje posameznih kliničnih situacij, - uporaba simulatorjev bolnika, uporaba simulatorjev različne tehnologije. -

Predvideni študijski rezultati - znanje in razumevanje

Znanje in razumevanje: Po zaključku tega predmeta bo študent sposoben: • analizirati funkcionalnosti posamezne scenarije, • načrtovati in urediti uporabo scenarijev v kliničnem okolju, • zna izdelati in modelirati scenarije s področja zdravstvene nege, • oceniti in utemeljiti poznavanje simulacijskih scenarijev.

Temeljni literatura in viri

Temeljna literatura • CAMPBELL, S.H. in DALEY, K.M., 2018. Simulation scenarios for nurse educators : making it real, 3rd edition. New York: Springer. • HALE, T.J., AHLSCHLAGER, P.M., 2011. Simulation scenarios for nursing education. 1st ed. Clifton Park: Delmar Cengage Learning. Dodatna literatura • KRIŽMARIĆ, M., 2009. Hevristično generiranje medicinskih simulacijskih scenarijev [doktorska disertacija]. Maribor: Univerza v Mariboru, Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko, str. 40–41. • CANNON-DIEHL, M.R., 2009. Simulation in healthcare and nursing: state of the science. Critical care nursing quarterly, letn 32, št. 2, str. 128–36. • HARDER B.N., 2010. Use of simulation in teaching and learning in health sciences: a systematic review. Journal iof nursing education, letn 49, št. 1, str. 23–28. • PUCER P., 2011. Razširjena resničnost. Zdravniški vestnik, letn. 80, št. 7/8, str. 578–585. • BEARNSON C.S. in WIKER K.M., 2005. Human patient simulators: a new face in baccalaureate nursing education at brigham young university. Journal of nurse education, letn 44, št. 9, str. 421–425. • ADAMSON K., 2015. A Systematic Review of the Literature Related to the NLN/Jeffries Simulation Framework. Nurse eduction perspectives, letn 36, št. 5, str. 281-291.

Pogoji za vključitev v delo oz. za opravljanje študijskih obveznosti

V predmet se lahko vključijo vsi redno vpisani študenti v magistrski študijski program Zdravstvena nega in drugi študenti, ki predmet izberejo iz nabora izbirnih predmetov.

  • red. prof. dr. MILJENKO KRIŽMARIĆ, univ. dipl. inž. el.

  • Seminarska naloga: 100

  • : 25
  • : 20
  • : 135

  • slovensko
  • slovensko

  • ZDRAVSTVENA NEGA (ZDRAVSTVENA NEGA) - 2.