Cilji in kompetence
• Oblikovanje pozitivnih stališč do športa ter navajanje na zdrav način življenja.
• Odpravljanje in preprečevanje posledic pomanjkanja gibanja oziroma skrb za izboljšanje psihofizičnih sposobnosti, krepitev zdravja.
• Izboljšanja telesnih in motoričnih sposobnosti.
• Izboljšanje telesne kondicije.
• Pravilna izbira in uporaba pohodniških palic.
• Uporaba pridobljenih znanj v vsakdanjem življenju in za kompenzacijo negativnih učinkov enostranskih obremenitev v času študija.
Vsebina
Teoretične vsebine se nanašajo na:
- zdrav življenjski slog,
- pomen pravilne prehrane,
- specifika športne panoge (pregled razvoja pohodništva in razumevanje pomembnosti ukvarjanja z omenjeno aktivnostjo).
Praktične vsebine se nanašajo na:
- ugoden vpliv na človekovo duhovno bogatitev in na njegov telesni razvoj,
- doživljanje narave, ki jo bodo prenesli v družino in med prijatelje.
- skrb za naravo in pravila obnašanja na pohodih
Metode poučevanja in učenja
V programu bodo uporabljene naslednje metode in oblike poučevanja:
• metoda razlage in razgovora (predavanja),
• metoda demonstracije.
Oblike:
• frontalna učna oblika,
• individualna učna oblika,
• skupinska učna oblika.
Predvideni študijski rezultati - znanje in razumevanje
Znanje in razumevanje:
• Študent opiše teorije aktivnega počitka in metode za regeneracijo telesa.
• Teoretično opiše in praktično prikaže vadbo za razvijanje motoričnih sposobnosti in povečevanje funkcionalnih sposobnosti organizma.
• Opiše in oceni vpliv športne vadbe in pohodništva za ohranjanje zdravja in dobrega počutja.
Temeljni literatura in viri
• Pori, M., Pori, P., Pistotnik, B., Dolenec, A., Tomažin., Štirn, I. in Majerič, M. (2013). Športna rekreacija. Športna unija Slovenije, Fundacija za šport, Ljubljana.
• Pori, P., Pori, M., Jakovljević, M. in ščepanović, D. (2014). Zdrava vadba. Fakulteta za šport, Univerza v Ljubljani.
Pogoji za vključitev v delo oz. za opravljanje študijskih obveznosti